آرشیو یکشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۹۲۳
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•بیمه سربازان میان راه مانده! پسرانی که به سن سربازی رسیده اند و در حال گزینش برای استخدام ارگان های دولتی یا نظامی اند و از تحت تکفل خانواده خارج شده اند، آیا امکان دارد از طریقی بیمه شوند تا هنگام بیماری بتوانند از مزایای بیمه استفاده کنند؟

علی مختاری

•هفت خان ازدواج: تالارها و سالن های مراسم عقد و ازدواج و... هزینه های جانبی و گزاف و اجباری مطالبه می کنند. برای پیگیری موضوع، با تعزیرات حکومتی و اتحادیه تماس گرفتم، اظهار کردند هزینه های مربوط قانونی است؛ اما اخذ هرگونه وجهی به عنوان حق سرویس از سوی رستوران ها نه تالارها و سالن های مراسم عقد و ازدواج و... غیرقانونی است!

مهرشاد بهزادی پور

•شهرداری منطقه 14 مشکل را رفع کند: چرا شهرداری منطقه 14 ناحیه یک، کوچه رازی شرقی و غربی را با ساخت پل ماشین رو سیمانی یا فلزی به یکدیگر متصل نمی کند؟

عده ای از ساکنان کوچه رازی شرقی

•مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان رسیدگی کند: تعداد نقشه برداران اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان با اینکه کم است؛ اما خوشبختانه مهندس محمدامین اردشیر، یکی از نقشه برداران مقرراتی، خوش اخلاق و خوش برخورد این استان توانسته رضایت بسیاری از مراجعه کنندگان را جلب کند. جا دارد از حسن نیت و خدمات مفید ایشان قدردانی کنیم. از مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تقاضای تشویق نام برده را داریم.

کاشفی از گرگان

•جریمه های کمرشکن: جریمه های سنگین و کمرشکن خودروها و موتورسیکلت ها باعث شده مردم، به ویژه قشر حقوق بگیر در پرداخت آن مستاصل شوند. آیا از زندگی ساقط کردن مردم کار صحیحی است؟

علی از تهران

•تاریکی پل کابلی الغدیر بابلسر: روی پل کابلی الغدیر بابلسر نوشته اند: «این پل مجهز به دوربین مداربسته است». با اینکه برای خرید و نصب دوربین های مداربسته مسئولان مربوطه هزینه بالایی را صرف کرده اند، چرا شب ها پل مربوطه تاریک است و لامپ ندارد؟

افروز و الناز قاسمی- از مسافران و بازدیدکنندگان