آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۴
فوتبال ایران
۱۱

چرا وقتی تیم ها به امید بازیکن ندادند استعفا دادی و رفتی؟

کفاشیان به حرف های منصوریان واکنش نشان داد

علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، پاسخ حرف های علیرضا منصوریان را داد. سرمربی استقلال می گوید، چون بازی های تیم امید در فیفا دی برگزار نمی شد، کار فدراسیون فوتبال برای محرومیت بازیکنانش غیرقانونی است. علی کفاشیان هم در این باره واکنش جالبی نشان می دهد و می گوید: منصوریان زمانی که سرمربی امید بود، نزدیک مسابقات وقتی بازیکنان را به تیم امید ندادند، از این تیم استعفا کرد و رفت و در تیم امید نماند و این تیم از دور مسابقات حذف شد. الان هم منصوریان مربی استقلال است و باید با تیم امید همکاری می کرد و اجازه نمی داد، کار به اینجا بکشد.

او در واکنش به حرف های منصوریان درباره فیفادی توضیح می دهد: فیفادی نباشد! مگر برای کشورهای دیگر فیفادی بود؟! باشگاه ها باید با فدراسیون و تیم های ملی هماهنگ باشند. فیفادی چیست؟ مگر فیفا باید برای ما تعیین تکلیف کند؟ باید بدانیم، تیم ملی مان ارجح از همه باشگاه هاست.

کفاشیان در واکنش به حرف های تند منصوریان پس از بازی با صنعت نفت می گوید: آن زمان، خودش علیه مربیان و باشگاه ها بود و الان علیه تیم ملی! این کارها درست نیست و باید همیشه به تیم ملی اهمیت داد. نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره ماجرای بازیکنان ایرانی به فیفا و اطلاع رسانی به AFC توضیح می دهد: فیفا و AFC به هیچ عنوان شکایت بازیکنان ایرانی را قبول نمی کنند و کمیته انضباطی کشورمان را مسئول این کار می دانند. یعنی اگر هم شکایتی شود آن را رد کرده و تمام مسائل مربوط به شکایات داخلی باید در کمیته انضباطی نسبت به آن رسیدگی و حل و فصل شود.