آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۴
فوتبال ایران
۱۱

تاج هم ترجیح داد با استقلالی ها در نیفتد

استقلال تهران در اولین بازی فصل خود سه بازیکنش را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. قائدی، حسینی و نورافکن به دلیل غیبت در اردوی تیم ملی امید، از سوی فدراسیون اجازه نداشتند برابر صنعت نفت بازی کنند.

از نظر استقلالی ها رای قانونی نبود و حالا هم می گویند فدراسیون چطور می خواهد، خسارت وارده را به استقلال جبران کند؟ گویا فدراسیون فوتبال پیش از جلسه امروز کمیته انضباطی، سه بازیکن استقلال را بخشیده است ولی منصوریان می گوید: من یک سوال دارم. در بازی اول مگر ما به خاطر این مساله ضربه نخوردیم؟ الان ما آسیب دیده ایم. فدراسیون چطور می خواهد این مساله را جبران کند؟ او و استقلالی ها خواهان این هستند که فدراسیون فوتبال به خاطر رای صادره، از آنها عذرخواهی کند ولی بعید به نظر می رسد این اتفاق بیفتد.

گویا مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم از ابتدا موافق این محرومیت نبوده ولی با توجه به اصراری که سازمان تیم های ملی داشته، رای به این مساله داده است. استقلالی ها می گویند، حسن زاده رئیس کمیته انضباطی پس از نامه ساکت، این تصمیم را گرفته است. یکی از اعضای کادر فنی استقلال روز گذشته در این باره به جام ورزشی گفت: اصلی ترین مشکل ما این است که می گویند کمیته انضباطی مستقل است ولی ما آمار موثق داریم که از طبقه پنجم فدراسیون فوتبال نامه داده اند که بازیکنان استقلال را محروم کنید.

حالا چند روز پس از رای صادره، گویا فدراسیون عقب نشینی کرده است. امروز استقلالی ها قرار است به فدراسیون فوتبال بروند و در جلسه کمیته انضباطی حاضر شوند. پیش از این جلسه رای شکسته شده و این مساله را فدراسیونی ها به افتخاری، مدیرعامل این باشگاه اطلاع داده اند. گویا تاج هم ترجیح داد بیش از این رودرروی هواداران استقلال قرار نگیرد. در چند روز اخیر بین استقلالی ها جو بشدت علیه تاج بوده و او مطلع شده در صورتی که سه بازیکن استقلال بخشیده نشوند، در بازی با استقلال خوزستان هم جو بیشتر علیه اش خواهد بود.