آرشیو یکشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۹
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

آیا غلامی به اردو برمی گردد؟

تصمیم کی روشی برای والیبال

از روزی که ایگور کولاکوویچ تصمیم به اخراج عادل غلامی گرفت یک نکته در تمامی حرف ها تکرار شده است؛ عادل بچه خوبی است اما این بار را اشتباه کرده است.

با رفتن عادل غلامی بازیکن خاطی تیم ملی والیبال به فدراسیون و ابراز ندامت از رفتارش در تمرین روز سه شنبه تیم ملی اکنون بازیکن مغضوب تیم ملی والیبال در انتظار تصمیم بزرگ این سرمربی مونته نگرویی است.

عادل غلامی یک روز پس از آن که توسط سرمربی مونته نگرویی تیم ملی کنار گذاشته شد، بدون توجه به جوی که علیه او در رسانه ها و البته در میان کارشناسان به راه افتاده بود، در محل اردوی تیم ملی حاضر شد و شخصا به خاطر رفتاری که انجام داده بود، از امیر خوش خبر و ایگور کولاکوویچ عذرخواهی کرد. او در این ملاقات اعلام کرد جدا از هر تصمیمی که برای آینده اش در تیم ملی گرفته می شود، خواسته عذرخواهی کند و با گفتن چند جمله و البته با بغضی که گلویش را گرفته بود، اردوی تیم ملی را ترک کرد.

بعد از این ماجرا و مرور اتفاقات مشابه در فوتبال و برخوردهای انضباطی کارلوس کی روش اینک اهالی والیبال می خواهند نسخه دیگر تصمیمات کی روشی در تیم ملی والیبال را شاهد باشند. بسیاری بر این عقیده اند جو بازیکن سالاری در تیم ملی والیبال حاکم است که اگر سرمربی تیم ملی با بازیکن مغضوب مدارا کند و دوباره غلامی را به تمرینات بازگرداند این جو تغییری نمی کند و باز هم بازیکنانی که خود را تافته جدا بافته می دانند به تمامیت خواهی خود ادامه می دهند.

از طرفی شنیده می شود بدون شک غایب بزرگ تیم ملی والیبال در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان عادل غلامی بازیکن 31 ساله و باسابقه والیبال ایران است. خط خوردن او از تیم ملی و انتقاداتی که عادل غلامی صورت گرفته است، می تواند جریمه سنگینی برای او باشد. او بعد از سال ها حضور مداوم در تیم ملی در یک رقابت مهم از تیم ملی کنار گذاشته شد و این خود تنبیه بزرگی برای بازیکن خاطی است.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی که در مقاطع مختلف از بازیکنان خطاکار حتی حمایت کرده است درباره بازگشت غلامی به تیم ملی می گوید: این ماجرا در داخل زمین رخ داده و مسئولیتش برعهده کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی است. او قطعا در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان نیست و کولاکوویچ درباره این بازیکن در آینده تصمیم می گیرد.