آرشیو یکشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۹
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

محمودی: منتقدان با معروف رودررو شوند

شهرام محمودی که به دلیل آسیب دیدگی تیم ملی را در لیگ جهانی امسال همراهی نکرد و از طرفی دیگر تمایلی برای بازی در تیم ملی والیبال ندارد این روزها در حمایت از عادل غلامی مصاحبه می کند.

او گفت: عادل غلامی را باید به تیم ملی برگردانند، چون رفتاری که با او شد رفتار مناسبی نبود. عادل ده سال است که برای تیم ملی زحمت می کشد و در این مدت یکی از موثرترین بازیکنان بود و این رفتار، ظلم بزرگی به این بازیکن است. او به خبرنگار میزان که پرسیده است قبول دارید برخی بازیکنان تیم ملی مثل سعید معروف اصلا انتقادپذیر نیستند و خودشان را مبرا از هر انتقادی می دانند، پاسخ داد: کسانی که از سعید معروف انتقاد می کنند در نشستی خبری که معروف هم حضور داشته باشد انتقادهایشان را رو دررو به او بگویند. اگر معروف و منتقدانش رودررو شوند خیلی از مشکلاتی که بین آنها وجود دارد حل می شود.

محمودی در پاسخ به این که بازیکن تراز اولی است و می توانست در بهترین لیگ های والیبال دنیا بازی کند اما هیچ وقت لژیونر نشد، گفت: به دلیل شرایطی که داشتم، نمی توانستم خارج از ایران بازی کنم و ترجیح دادم در لیگ ایران بمانم. فکر نمی کنم دیگر به یک لیگ خارجی بروم. لژیونر شدن برای بازیکنان جوان مناسب است. آن موقع که باید می رفتم نرفتم و به نظرم اشتباه کردم لژیونر نشدم.