آرشیو یکشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۹
فوتبال ایران
۱۱

تارتار: همچنان به دنبال بقا هستیم

شگفتی ساز لیگ تا اینجای کار بی شک تیم تازه لیگ برتری شده پارس جنوبی جم است؛ شاگردان مهدی تارتار برخلاف انتظار با دو پیروزی پیاپی و تفاضل گل بهتر بالاتر از پرسپولیس پر ستاره، در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفته اند، اما سرمربی این تیم می گوید پارس جنوبی برای بقا می جنگد!

پارس جنوبی که هفته نخست را با برد 4 بر یک برابر گسترش فولاد تبریز به پایان برده بود در هفته دوم نیز 3 بر2 تیم جنگنده پیکان را پشت سر گذاشت تا به صدر جدول این رقابت ها تکیه بزند. مهدی تارتار سرمربی این تیم در این باره گفت: تیم ما فقط کم تجربه است. هرچند تیم یکدست و جوان است اما هنوز برای بقا تلاش می کنیم.

این اظهارنظر تارتار یادآور گفته های دوفصل پیش کلودیو رانیری، سرمربی وقت لسترسیتی انگلیس است که بارها در طول فصل تکرار کرد برای بقا می جنگد اما در نهایت در میان همه غول های فوتبال جزیره بر جام قهرمانی بوسه زد، با این حال تارتار واقع بینانه اضافه می کند: نباید دچار غرور شویم. این نتایج کاذب است و جدول رده بندی از هفته پنجم یا ششم به بعد، شکل واقعی خود را می گیرد. برق شیراز چند سال پیش در نیم فصل اول صدرنشین بود اما در نهایت به لیگ دسته اول سقوط کرد. باید هوشیار باشیم و انتظارات ما واقعی باشد. نباید بگوییم سهیمه آسیایی یا قهرمانی می خواهیم. تیم ما کم تجربه است اما باید به بازیکنان خسته نباشید بگویم.

جلالی: امیدوارم شور جم بماند

همچنین مجید جلالی سرمربی پیکان در پایان بازی گفت: زمانی که در بخش حمله قدرتی نداشته باشیم، حریف هم احترامی به ما نمی گذارد. همین باعث شد هر حمله ما با یک حمله پارس جنوبی پاسخ داده شود. شور و نشاطی در شهر جم به وجود آمده است که از مزایای فوتبال محسوب می شود. امیدوارم همیشه این گونه باشد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که ارزیابی شما از این دیدار چه بوده است، افزود: فضای هیجانی زیادی بر ورزشگاه حاکم بود. در پنج دقیقه نخست دو گل خوردیم و در 33 دقیقه اول سه گل دریافت کردیم. زمانی که در زمین حریف سه گل می خورید ادامه کار و جبران آن خیلی سخت است.