آرشیو یکشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۹
فوتبال ایران
۱۱

ویسی: مهره های زهردار استقلال را مهار کردیم

عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان هم پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال گفت: یک بازی بسیار سخت و نفسگیر داشتیم. برای امتیاز گرفتن و بستن فضاهای هجومی استقلال آمده بودیم که بچه های ما موفق بودند.

وی افزود: بازیکنان ما به خوبی از پس مهره های زهردار و هجومی استقلال برآمدند و و توانستیم یک امتیاز خوب از این بازی بگیریم. استقلالی ها در این بازی خیلی خوب عمل کردند که باید به آنها به خصوص استعداد فوتبال ایران، مهدی قائدی تبریک بگویم. او پدیده لیگ است.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره داوری این دیدار و صحنه مشکوکی که روی کرملاچعب اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: در مورد داوری اعتراض خاصی نداریم. داور جوان بود اما با شهامت سوت زد. اشتباهات داوری در تمام دنیا برای همه تیم هاست و باید به آنها احترام بگذاریم.

در راه اسپانیا

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ماه آینده راهی کشور اسپانیا خواهد شد تا در تمرینات اتلتیکو مادرید شرکت کند. به گزارش تسنیم، ویسی چند ماه پیش هم قصد داشت در تمرینات این تیم شرکت کند، اما روخی بلانکو درگیر مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بود و مسئولان این باشگاه با حضور ویسی در تمرینات شان مخالفت کردند. حالا قرار است او ماه آینده در تمرین این تیم حضور پیدا کند.