آرشیو شنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۰
ورزش
۹

عصبانیت سرمربی دورتموند از وضعیت دمبله

عثمان دمبله ازجمله بازیکنانی است که طی فصل نقل و انتقالات تابستانی امسال، اخبار و شایعات فراوانی در موردش مطرح شده است. این مهاجم فرانسوی تا سال 2021 با این تیم آلمانی قرارداد دارد، ولی عملکرد درخشان او در فصل گذشته باعث شد که خیلی از تیم ها از جمله بارسلونا خواهان جذب او شوند.

با این حال، پیتر بوش، سرمربی هلندی جدید دورتموند به هیچ وجه از اتفاقات پیرامون ستاره تیم خود راضی نیست و امیدوار است دمبله هرچه زودتر به تمرینات دورتموند برگردد. او درباره وضعیت ستاره فرانسوی خود گفت: در آستانه شروع رقابت های بوندسلیگا تمرکز من روی بازیکنانی است که الان در اختیار دارم. عثمان اینجا نیست و واقعا نمی دانم او چه وضعیتی خواهد داشت و ماجرای او چطور تمام می شود. او بازیکن خوبی است و اگر بخواهد اینجا بماند باید با هم صحبت کنیم که چگونه بار دیگر بتوانیم عملکرد او را برای شروع فصل جدید ارتقا دهیم.

او در پایان گفت: می خواهیم بازیکنانی که داریم را حفظ کنیم. اکنون شرایط برای دمبله اصلا قابل قبول نیست و اگر این طور پیش برود، او هفته های ابتدایی لیگ را از دست خواهد داد. بهتر است دمبله هرچه زودتر تصمیم خود را برای ماندن یا رفتن از تیم بگیرد؛ چون در این صورت این بازیکن است که متضرر خواهد شد. پس از آن که عکاس روزنامه بیلد آلمان چند روز پیش دمبله را در حال اثاث کشی از دورتموند شکار کرد، حرف و حدیث ها در مورد رفتن او به بارسا بیش از پیش تقویت شد، اما تازه ترین حرف واتسکه، مدیر ورزشی دورتموند نشان می دهد که هنوز هیچ چیز در مورد این بازیکن مشخص نشده است. واتسکه در پاسخ به مدیر ورزشی بارسلونا گفت: دمبله حتی یک میلی متر هم به آنها نزدیک نشده است.