آرشیو شنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۰
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

اعتماد بهزاد پور به ملی پوشان تنیس

تیم ملی تنیس چند روزی است با سرمربی جدید تمرین می کند. بعد از استعفای سعید احمدوند و موافقت فدراسیون با این استعفا سیف الله بهزادپور سرمربی تیم ملی تنیس است.

سرمربی جدید این تیم گفت: زمان محدودی در اختیار داریم، اما با وجود این به موفقیت تیم ملی تنیس در بازی های داخل سالن تنیس آسیا خوشبین هستم.

بهزادپور درباره شناخت خود از بازیکنان تیم ملی گفت: بازیکنان تیم ملی را سال هاست می شناسم و با آنها کار کردم. بازیکنان شناخته شده ای در تیم ملی داریم. باتوجه به این شناخت مسئولیت سرمربیگری تیم ملی را برای حضور در بازی های داخل سالن ترکمنستان پذیرفتم. بتازگی حکم سرمربیگری ام صادر شده است و هنوز برنامه ریزی دقیقی برای زمان باقی مانده تا مسابقات ترکمنستان ندارم.

سرمربی تیم ملی تنیس با اشاره به مسابقه های داخل سالن آسیا ادامه داد: زمان زیادی تا شروع بازی های داخل سالن نمانده است، اما در این فاصله زمانی تیم ملی با ترکیب (امیر والا معدنچی، حمید نداف) به مسابقات فیوچرز ترکیه اعزام خواهد شد. این مسابقات کمک موثری در روند آماده سازی هر چه بیشتر این دو بازیکن دارد.

بهزادپور گفت: دو ملی پوش اعزامی به مسابقات ترکمنستان سال هاست در تیم ملی حضور دارند. دو بازیکنی که هم در مسابقات سالن و هم زمین خاکی موفق هستند. به این دو بازیکن اعتماد دارم و به موفقیت آنها در بازی های داخل سالن خوشبین هستم.