آرشیو دوشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۲
فوتبال ایران
۱۱

بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ:نوسازی ورودی های ورزشگاه آزادی در دست بررسی است

بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ تنها کسی بود که در رابطه با فروش بلیت های لیگ برتر پاسخگوی سوالات ما بود. او توضیحات جالبی در این زمینه داد که در زیر می خوانید:

آیا درست است که مقدار عمده ای از بلیت ها در اختیار ارگان های غیر ورزشی قرار داده می شود؟

خیر. تعداد بلیت جایگاه وی آی پی 570 عدد است. برای بازی اخیر پرسپولیس که پرسپولیسی ها به نحوه توزیع بلیت جایگاه ویژه اعتراض داشتند 150 بلیت را وزارت ورزش برداشت، 120 عدد در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت، صد قطعه به فدراسیون فوتبال رسید، 20 عدد در اختیار تیم سیاه جامگان قرار گرفت، 20 قطعه به اسپانسر دور زمین و تعدادی هم به سامانه بلیت فروشی مسابقات و سازمان لیگ و مجموعه ورزشی آزادی رسید.

یک سوال هم در مورد داربست های مقابل گیت کنترل بلیت. آیا درست است سازمان لیگ چیزی حدود 60 میلیون تومان بابت کرایه و نصب این داربست ها هزینه کرده است؟

هزینه نصب داربست در مجموع زیاد است. مقدار داربست هایی هم که در آزادی استفاده می شود، زیاد است چون در دو ورودی شرقی و غربی نصب شده است و مقدار زیادی داربست قرار داده شده. البته این داربست ها باید به نرده هایی مرتب برای تردد هواداران تبدیل شود.

آیا سازمان لیگ نمی تواند هزینه ای برای یک تشکیلات ثابت و مرتب در مقابل گیت های کنترل بلیت انجام دهد؟

از نظر ما وظیفه این کار به عهده سامانه بلیت فروشی است تا تمهیدات لازم را بیندیشد. اتفاقا چندی پیش جلسه ای هم داشتیم با حضور اعضای سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، حراست وزارت ورزش، یگان ویژه و مسئولان ورزشگاه آزادی که در آن یک بررسی اجمالی انجام دادیم تا ورودی ها را از نو بسازیم. زشت است هنوز با داربست کارمان را انجام می دهیم. قرار شد کارشناسان ورزشگاه آزادی بررسی های لازم را انجام دهند و به ما اعلام کنند تا روند نوسازی ورودی ها آغاز شود به نحوی که دیگر احتیاج به داربست هم نباشد.

و سوال آخر.آیا آن قسمت خراب طبقه دوم آزادی برای بازی ایران و سوریه آماده می شود؟

خیر. آن قسمت به بازی ایران و سوریه نمی رسد.