آرشیو چهارشنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۰۴
شهرستان ها
۷

راه اندازی کتابخانه های جهادی در مناطق محروم خوزستان

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از راه اندازی کتابخانه های جهادی در مناطق محروم استان خوزستان خبر داد.

سیاوش تقدسی افزود: خوشبختانه دانشجویانی که برای اردوی جهادی تابستان امسال ثبت نام کرده اند، بسیار بیشتر از سال قبل بود اما به دلیل کمبود امکانات و حمایت هایی که از گروه می شود جهادگران به صورت گزینشی انتخاب می شوند در حالی که توانایی پذیرش حداقل دو برابر این تعداد را داریم.

وی یادآور شد: نوع فعالیت گروه جهادی دانشگاه شهید چمران، در راستای منویات رهبر معظم انقلاب محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین است.

وی بیان کرد: فعالیت های این گروه شامل کار «عمرانی» از جمله پروژه های احداثی و تکمیلی و کار «فرهنگی» است که فعالیت های فرهنگی که خود شامل برنامه های متنوع و مختلف می شود.

تقدسی در همین ارتباط توضیح داد: از جمله برنامه های فرهنگی اردوی جهادی امسال، راه اندازی کتابخانه جهادی در روستاهای محروم است که بدین منظور با فراخوان قبلی از کلیه جهادگران و علاقه مندان به فرهنگ کتابخوانی جهت تکمیل این کتابخانه درخواست شده بود.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان گفت: اردوی جهادی تابستان سال 1396 از هشتم تا هفدهم شهریور ماه در مناطق محروم شهر صیدون شهرستان باغملک، برگزار می شود.