آرشیو چهارشنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۰۴
ورزشی
۹

قهرمان وزنه برداری المپیک ریو اعلام کرد

مرادی: بدنم آماده باشد در ترکمنستان رکوردشکنی می کنم

قهرمان وزنه برداری المپیک ریو گفت: به دلیل نبود ارفاق وزن مجبور شدم در لیگ برتر یک وزن بالاتر وزنه بزنم چون نمی توانستم وزن کم کنم. گزیده ای از تازه ترین صحبت های سهراب مرادی در ادامه می آید:

*قبلا در لیگ برتر ارفاق وزن وجود داشت که اکنون آن را برداشتند. از آنجا که نزدیک بازی های داخل سالن آسیا هستیم و نمی توانستم وزن کم کنم، بنابراین در یک وزن بالاتر شرکت کردم.

* اگر ارفاق وزن را برای ملی پوشان در نظر بگیرند خوب است، چرا که اگر وزن کم کنیم روز بعد که بخواهیم در تمرینات تیم ملی شرکت کنیم بدن کم می آورد و مدتی احتیاج است تا ریکاوری شود. اگر ارفاق وزن را بگذارند به تیم ملی کمک می شود.

*می خواهم در بازی های داخل سالن آسیا خودم را محک بزنم. البته نه اینکه مدال بازی های داخل سالن آسیا برایم ارزش نداشته باشد، اما ضعف هایی هست که باید قبل از مسابقات جهانی برطرف شود تا در مسابقات جهانی بدون کوچک ترین مشکل و با قدرت ظاهر شوم.

*اگر خدا بخواهد و بدنم خوب باشد در ترکمنستان دنبال رکوردشکنی هستم. البته شکستن رکورد در رقابت نزدیک با وزنه برداران دیگر جذاب تر است. با این حال اگر در ترکمنستان آماده باشم به رکورد جهان حمله می کنم. باید دید چه چیز پیش می آید.