آرشیو چهارشنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۰۴
ورزشی
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

شکست دیگر برای استقلال و اعتراض دوباره تماشاگران

در آغاز هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد بود که این دیدار در پایان با برتری دو بر صفر پدیده به پایان رسید. برای پدیده در این بازی محمد قاضی و حسین مهربان گلزنی کردند. با این نتیجه استقلال در پایان 5 بازی لیگ برتر صاحب تنها 4 امتیاز شد تا نتایج ضعیف آبی پوشان تهرانی در لیگ کماکان ادامه داشته باشد. در پایان این بازی بازهم تماشاگران استقلال شعارهایی را علیه کادرفنی سر دادند. دیروز سه بازی دیگر میان تیم های سپاهان – سپیدرود، سایپا – تراکتورسازی و نفت آبادان – ذوب آهن برگزار شد که نتایج آن در شماره بعدی روزنامه به چاپ خواهد رسید.

مصاف ایران برابر روسیه قطعی شد

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی که این روزها برای زیر نظر گرفتن شرایط کشور روسیه که جام جهانی در آن برگزار خواهد شد، در این کشور حضور دارد با سرمربی تیم ملی روسیه هم دیدار داشت و در نهایت خبر از قطعی شدن دیدار دوستانه تیم ملی ایران برابر روسیه در تاریخ 10 اکتبر (18 مهرماه) داد. علاوه بر این کی روش در حال رایزنی برای برگزاری یک دیدار دوستانه دیگر با یکی از کشورهای آفریقایی در تاریخ 5 اکتبر مصادف با 13مهرماه است.

قرارداد زکی پور با استقلال تمدید شد

قرارداد میلاد زکی پور مدافع استقلال تا سال 1400 تمدید شد. سایت رسمی باشگاه استقلال با انتشار این خبر، نوشت: به درخواست علیرضا منصوریان سرمربی استقلال و پس از توافق انجام شده، قرارداد میلاد زکی پور به مدت 4 سال دیگر با استقلال تمدید شد. استقلال پیش از این قرارداد محسن کریمی و فرشید اسماعیلی را تمدید کرده بود تا جوانان این تیم قراردادی بلندمدت با استقلال داشته باشند.

محرومیت بدهکارها از جذب بازیکن در نیم فصل!

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال باشگاه های بدهکار لیگ برتر از نقل و انتقالات نیم فصل محروم خواهند شد. فدراسیون فوتبال پس از بررسی همه جوانب تا 20 شهریورماه به باشگاه های بدهکار مهلت دادند تا 20 درصد از کل بدهی ها به علاوه مبلغ معادل قراردادهای جدید خود را پرداخت کنند. به عبارت بهتر علاوه بر 20 درصد بدهی های قبلی، اگر مثلا باشگاهی امسال 10 میلیارد تومان با بازیکنان جدیدش قرارداد بسته باید به همان مقدار از بدهی هایش در گذشته را نیز بپردازد.