آرشیو یکشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۹۴۷
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•سرعت اینترنت بیشتر مواقع در فاز دو پردیس پایین است. کاربران برای کارهای تحقیقاتی و دانلود مطلب یا عکس با مشکل مواجه اند. لطفا مسئولان شرکت مخابرات مشکل را رفع کنند.

هلیا از پردیس

•بی دقتی دندان پزشک: به دندان پزشکی درمانگاه... واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان نوصالحی رفتم. دندان پزشک دندانم را کشید؛ اما پس از آن درد ول کن نبود. احساس کردم تکه ای از دندان باقی مانده، دوباره به دندان پزشک مربوطه مراجعه کردم، بعد از معاینه گفت مقداری استخوان باقی مانده، درش بیاورم؟ گفتم شما دکتر هستید، باید چه کار کنم؟ دوباره همان مراحل تزریق و بی حسی و تحمل درد! بی دقتی برخی پزشکان معضلی برای بیماران است که باید این گونه مسائل مورد توجه وزیر بهداشت قرار گیرد.

علی اکبر فرقانی

•درخواست از وزارت بهداشت: از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقاضا داریم روابط عمومی آن وزارتخانه را ملزم به پاسخ گویی کند.

علی گرگانی

•سوءاستفاده از زمین بایر! عده ای زمین بایر مقابل بازار گل شهید محلاتی را تصاحب کرده و در آن گل و درخت گذاشته اند و می فروشند؛ درحالی که غرفه داران بازار گل شهید محلاتی هر ماه مبالغ سنگینی اجاره می پردازند. چطور شهرداری منطقه 14 اجازه داده است عده ای برای خودشان در زمین بایر به طور غیرقانونی کاسبی کنند؟

سیدمحمد علوی

•ازدحام دست فروشان مقابل پاساژ علاءالدین: مدت ها قبل مقابل پاساژ علاءالدین از وجود دست فروشان پاک سازی شد؛ اما دوباره سروکله آنان پیدا شده و تعدادشان زیاد است و این مسئله باعث اختلال در رفت وآمد عابران شده است. لطفا مسئولان مربوطه نسبت به جمع آوری آنان اقدام کنند.

شهرزاد شبستری

•میدان پر! در میدان ژاله سابق و شهدای فعلی که عنوان میدان را یدک می کشد، فقط تابلو «میدان شهدا»، وجود دارد. از اعضای جدید شورای شهر و شهردار جدید تهران تقاضا داریم این موضوع را پیگیری کنند.

ع. فرقانی