آرشیو یکشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۰۷
اخبار کشور
۱۰

همزمان با هفته دولت صورت گرفت: افتتاح چند طرح عمرانی در شهرهای مختلف کشور

دیروز همزمان با هفته دولت طرحهای گوناگونی در مناطق مختلف ایران افتتاح شد.

پروژه گازرسانی به 100 روستا با مجموع 4 هزار خانوار و با اعتبار بالغ بر 22 میلیارد ریال با حضور استاندار و نمایندگان مجلس به صورت پایلوت در مسجد روستای قزل قیه شهر هیر، از توابع شهرستان اردبیل افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل در این مراسم ضمن تشریح عملکرد شرکت گاز در دولت یازدهم اظهار کرد: در سال های اخیر گازرسانی به روستاها با سرعت زیاد در حال اجرا است و بیش از 97 درصد خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم از خرید دو دستگاه خودروی کلینیک سیار دندانپزشکی با امکانات و تجهیزات کامل خبر داد و گفت: برای راه اندازی این کلینیک سیار و تامین تجهیزات مورد نیاز آن بالغ بر پنج میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

علی اصغر اکرمی هدف از خرید کلینیک سیار دندانپزشکی را ارائه خدمات به مناطق روستایی دور افتاده و محروم استان و اقشار کم درآمد اعلام کرد.

دیگر اینکه محمدعلی پیری، فرماندار هیرمند دیروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در سومین روز از هفته دولت تعداد سه پروژه با اعتبار 3 میلیارد و 325 میلیون تومان کلنگ زنی و افتتاح شد.

پیری خاطرنشان کرد: المان مهاجر در مرکز شهر «دوست محمد» به نمایندگی از سه پروژه شهرداری با اعتبار هشتاد میلیون تومان افتتاح شد.

وی گفت: مجتمع گردشگری و پذیرایی و رفاهی اداره میراث فرهنگی با مشارکت بخش خصوصی با اعتبار 3 میلیارد تومان در شهر «دوست محمد» کلنگ زنی شده که با ساخت این مجتمع تمامی مردم می توانند مراسم خود را در آن برگزار کنند.

فرماندار شهرستان هیرمند اظهار داشت: پایگاه بهداشتی شماره یک شهری شبکه بهداشت و درمان با زیر بنای صد و پنجاه متر مربع و با تحت پوشش قرار دادن 5 هزار و 100 نفر، با اعتبار 245 میلیون تومان امروز (دیروز) به بهره برداری رسید.

همچنین از چابهار خبر رسیده است که در سومین روز از هفته دولت چند پروژه به ارزش بیش از 54 میلیارد ریال در شهرستان چابهار با حضور مسئولان، ایوب درویشی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار و دیگر مسئولان افتتاح شد.