آرشیو چهارشنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۹
سیاسی
۲

خبر

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت «حجت الاسلام معصومی»

رهبر معظم انقلاب در پیامی، درگذشت عالم خدمتگزار حجت الاسلام علی اصغر معصومی را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام حضرت آیت الله خامنه ای به این شرح است:

درگذشت عالم خدمتگزار جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ علی اصغر معصومی رحمت الله علیه را به خاندان گرامی و بازماندگان محترم و به همه ارادتمندان و شاگردان ایشان تسلیت عرض می کنم. در طول ده ها سال گذشته، خدمات این عالم بزرگوار در زمینه های فرهنگی و اجتماعی استمرار داشته و عضویت در دوره های متعدد مجلس خبرگان نمونه برجسته آن بوده است. از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علو درجات ایشان را مسالت می نمایم.

سید علی خامنه ای/ 28 شهریورماه 1396
تسلیت رئیس جمهوری به وزیر آموزش و پرورش

رئیس جمهوری در پیامی به سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، درگذشت والده او را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی در این پیام با بیان اینکه درگذشت والده مومنه و گرامی تان، موجب تالم خاطر شد، اظهار کرد: اینجانب، مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترم صمیمانه تسلیت می گویم و از درگاه خدای سبحان برای آن مرحومه مغفرت واسعه، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای جنابعالی سلامتی و دوام توفیق خدمت، مسالت دارم.