آرشیو شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۹
ورزش
۱۸

توکلیان: باز هم قدرت کشتی ایران را نشان می دهیم

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران با تاکید بر این که نتایج ضعیف این تیم در پیکارهای جهانی واقعیت کشتی ایران نبود، وعده داد تیم ایران در پیکارهای سالنی آسیا قدرت نمایی می کند.

نتایج ضعیف تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های جهانی فرانسه و سقوط این تیم به رده نهم جهان گربیان فدراسیون کشتی ر ا رها نکرده و در روزهای گذشته شورای فنی فدراسیون کشتی ناگزیر به ارائه توضیحات به وزیر ورزش و جوانان شد.

این در حالی است کاروان ورزش ایران هنوز درخشش قابل ملاحظه ای در بازی های سالنی آسیا در ترکمنستان نداشته و مطابق معمول در چنین رویدادهای بزرگی انتظارها از ورزش های مدال آوری مثل کشتی بالا می رود.

در این رابطه امیر توکلیان مربی تیم ملی کشتی آزاد به جام جم می گوید: بازی های داخل سالن آسیا مانند بازی های آسیایی از سطح بالایی برخوردار است بیشتر کشورهای شرکت کننده با ترکیب اصلی به این رقابت ها می آیند، امیدوارم تیم ایران نتایج خوبی در این رقابت ها کسب کند تا بار دیگر قدرت کشتی ایران را نشان بدهیم.

او در باره ترکیب تیم ایران در این رقابت ها می گوید: شش نفر از کشتی گیران اعزامی برای نخستین بار است که در رقابت های رسمی روی تشک می روند. انتخابی تیم ملی این فرصت را در اختیار جوانان گذاشت تا خود را به کادر فنی تیم ملی نشان بدهند و اعتماد کادر فنی را جلب کنند. ما تمامی نفرات دوم رقابت های انتخابی را برای حضور در این رویداد انتخاب کرده ایم و پای قانون انتخابی ایستاده ایم. نفرات اعزامی 40 روز در اردو بوده اند و امیدوارم بتوانیم مانند بسیاری از رویدادها بار دیگر با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم.