آرشیو سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۳۲
فرهنگ و هنر
۱۶
خیمه خبر

ویترین سه گانه کتاب شهرهای ایران

همزمان با آغاز سوگواری محرم، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید، شعبات مختلف کتابشهر ایران در سراسر کشور، ویترین سه گانه کتاب های مرتبط با این مناسبت ها را برپا کرده اند.

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی کتابشهر ایران، فروشگاه زنجیره ای کتابشهر که از سال های گذشته تاکنون با هدف ترویج سنت حسنه کتابخوانی و تسهیل دسترسی شهروندان به کتاب و محصولات فرهنگی در مناسبت های مختلف به برپایی نمایشگاه و ویترین کتاب در سطح معابر پرتردد شهری، مراکز دولتی، مراکز فرهنگی و علمی، مدارس، دانشگاه ها و جنب مصلاهای نماز جمعه اقدام کرده، همزمان با ماه محرم، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید طرح فروش ویژه کتاب و محصولات فرهنگی را شروع کرده است.

ویترین و نمایشگاه های سه گانه ویژه ایام سوگواری محرم، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید، در فروشگاه های کتابشهر برپا شده است.

هموطنان عزیز می توانند در شهرهای محل سکونت خود که پایانه های فروش کتاب و محصولات فرهنگی کتابشهر ایران دایر شده، کتاب هایی با موضوع تبیین قیام کربلا و سیر آن، احادیث و روایات امام حسین (ع)، روایت های دفاع مقدس و کتاب ها و محصولات فرهنگی موردنیاز مدرسه و دانشگاه را با تخفیف های ویژه خریداری کنند.

نر م افزار و سی دی های مداحی و روضه خوانی، پرچم، کتیبه و... از دیگر محصولات فروشگاه های کتابشهر در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان است.

برپایی مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه کتاب عاشورایی در سطح معابر پرتردد شهری، مراکز دولتی، دانشگاهی و فرهنگی از دیگر برنامه های کتابشهر در ایام محرم است.