آرشیو سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۳۲
فرهنگ و هنر
۱۶

کتاب

ارسال بیش از 100 مقاله به کنگره عرس بیدل

با پایان مهلت ارسال چکیده مقالات به پنجمین کنگره بین المللی عرس بیدل، بیش از صد چکیده مقاله به دبیرخانه این رویداد ارسال و همچنین داوری چکیده مقالات آغاز شد.

به گزارش جام جم و به نقل از ستاد خبری کنگره عرس بیدل، پایان شهریور، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات به پنجمین کنگره بین المللی عرس بیدل بود که براساس آن بیش از صد چکیده مقاله از حدود 20 کشور به دبیرخانه دائمی بنیاد بیدل دهلوی ارسال شد. همچنین بررسی داوری چکیده مقالات توسط کمیته علمی پنجمین کنگره عرس بیدل شروع شده است. با پایان مهلت ارسال چکیده مقالات، شاهد استقبال بیدل شناسان برجسته و استادان بزرگ زبان و ادب فارسی در پنجمین عرس بین المللی بیدل دهلوی از نقاط مختلف جهان هستیم. پنجمین عرس بین المللی بیدل دهلوی، روزهای 22 و 23 آذر 96 در تهران برگزار خواهد شد.

کتاب مسعودی در مرحله نهایی جشنواره نقد کتاب

از مجموع 78 مقاله نقد کتاب در گروه های ارتباطات و علوم اجتماعی و علوم سیاسی، تعداد 17 مقاله در بخش ارتباطات و 18 مقاله در بخش علوم اجتماعی و علوم سیاسی به مرحله نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب راه پیدا کردند.

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، در سیزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب، 25 مقاله در بخش ارتباطات و 53 مقاله در بخش علوم اجتماعی و علوم سیاسی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که تا کنون داوری این آثار در دو مرحله انجام شده و مقاله های راه یافته به بخش نهایی این جشنواره مشخص شده اند. در گروه ارتباطات از میان 25 اثر ارسال شده، اثر «از خبرنویسی تا خبر رادیویی: ضرورت شناخت شنوندگان» نوشته امیدعلی مسعودی، به مرحله نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نقد راه یافت. نتایج نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب در هفته پایانی آذرماه مشخص و در مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل می شود.