آرشیو سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۳۲
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

انتقاد سرمربی سابق وزنه برداری از رکوردشکنی مرادی

سهراب مرادی در شرایطی در بازی های داخل سالن آسیا به رکورد جهان در دسته 94 کیلوگرم حمله کرد که او باید تا دو ماه دیگر در رقابت های جهانی آمریکا وزنه بزند. سطح پایین رقابت های داخل سالن و حمله به رکورد جهان دو ماه قبل از مسابقات اصلی، انتقاد سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری را در پی داشت.

سجاد انوشیروانی که چند ماهی است از تیم ملی جدا شده، در این باره به رادیو ورزش گفت: رکوردشکنی سهراب مرادی در این مسابقات ریسک بزرگی بود. اگر خدای ناکرده او زیر وزنه های سنگین دچار مصدومیت می شد، نه تنها مسابقات جهانی امسال را از دست می داد، بلکه عملکرد او در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی سال آینده نیز تحت تاثیر قرار می گرفت. خدا را شکر اتفاقی رخ نداد و سهراب هم رکورد جهان را با قدرت شکست با این حال من هنوز هم می گویم اعزام قهرمان المپیک به بازی های داخل سالن دو ماه قبل از مسابقات جهانی اشتباه بود.

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری درباره مدال نقره علی هاشمی در دسته 105 کیلوگرم گفت: از نظر من علی هاشمی هم نباید به این مسابقات اعزام می شد. او باید روند آماده سازی خود را تا مسابقات جهانی ادامه می داد تا آنجا صاحب شانس مدال باشد.