آرشیو چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۳۳
اخبار کشور
۱۱

7 سرنشین خودرو پژو در آتش سوختند

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه وانت تویوتا با یک دستگاه پژو 405 در محدوده گشت سراوان سبب آتش سوزی شد که هفت سرنشین پژو در آتش سوختند و یک نفر از سرنشینان وانت نیز کشته شد.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه مقارن ساعت22 دوشنبه شب رخ داد.

وی گفت: راننده یک دستگاه وانت تویوتا هنگام حرکت در جاده دهستان گشت به محض مشاهده یک راس الاغ در وسط جاده اقدام به فرار و انحراف به چپ با یک دستگاه پژو 405 برخورد کرد.

وی ادامه داد: بر اثر این برخورد سواری پژو حامل 7 نفر سرنشین دچار آتش سوزی شده و هر هفت نفر جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان وانت نیز فوت کرد.

وی علت این حادثه را انحراف به چپ وانت تویوتا ذکر کرد.

تردد خودروهای حامل موادسوختی قاچاق در جاده های این منطقه هر از گاهی موجب بروز حوادث ناگوار و آتش سوزی می شود.

بنابراین گزارش، مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: اسامی هفت نفر از هشت نفری که در حادثه رانندگی دوشنبه شب در جنوب استان جان باختند بعد از شناسایی اجساد مشخص شد.

رضا عبدی گفت: ساره بارکزهی فرزند دلپسند متولد 1339، محمد عامر بارکزهی فرزند پرویز متولد 1374، بهمن بارکزهی فرزند پرویز متولد 1392 و نظر محمد بارکزهی فرزند جان محمد متولد 1344 از جمله اسامی فوت شدگان است.

وی افزود: همچنین طیبه بارکزهی فرزند محمد انور متولد1354، مهرناز بارکزهی فرزند محمد انور متولد 1351 و محمد بارکزهی فرزند جان محمد متولد 1341 از دیگر فوت شدگان این حادثه هستند.

عبدی گفت: یک مرد مجهول الهویه نیز در بین فوت شدگان است.وی اضافه کرد: اجساد برای صدور جواز دفن به پزشکی قانونی سراوان انتقال یافت.