آرشیو چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۳۳
اخبار کشور
۱۱

سیل در شهرستان های مشگین شهر و گرگان خساراتی به بار آورد

بارش باران پاییزی همراه با تگرگ باعث جاری شدن سیل در مناطق روستایی مشگین شهر و گرگان و وارد آمدن خسارت به مزاراع، ابنیه و راه های روستایی این شهرستانها شد.

فرماندار مشگین شهر به ایرنا گفت: بر اثر صاعقه یک روستایی در بالادست روستای انزان دچار آسیب شدید شده بود که با انتقال سریع به بیمارستان از مرگ حتمی نجات یافت.میرعلی رحیمی زاد افزود: سیل همچنین در منطقه چرچیلو شش دستگاه خودرو که در بستررودخانه متوقف شده بود و نیز یک دستگاه دیگر در روستای قره درویش را با خود برد که خوشبختانه به دلیل اینکه سرنشینی درآنها نبود آسیبی به کسی وارد نشد.وی گفت بررسی های اولیه نشان می دهد سیلاب خسارت قابل توجهی به تاسیسات زیربنایی، اماکن عمومی، مزارع وباغ های شهرستان وارد کرده است. وی تاکید کرد: به غیر از قطعی برق مشگین شهر، سیلاب خسارت دیگری در بخش شهری نداشت.

سیل جاده اهر - هوراند را تخریب کرد

طبق همین گزارش رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر گفت: بارش شدید باران در محور اهر- هوراند موجب بروز خسارت در بخشی از این محور ارتباطی و جاری شدن گل ولای گردید و بخشی از جاده مسدود شد. قاسم قمری از وارد شدن خسارت به راه های روستایی شهرستان هوراند نیز خبر داد و افزود: گل و لای ناشی از سیل باعث بسته شدن راه 3 روستای هوراند شد.وی گفت: بیشترین خسارات در ورودی شهر هوراند و محور روستاهای نیه- محمدآباد بود.