آرشیو پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۹۷۸
حوادث
۱۳

رخداد

انگیزه قاتلان جوان مهابادی هنوز مشخص نیست

مهر: دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از دستگیری چهار نفر در مهاباد به اتهام قتل یک جوان 19ساله خبر داد و گفت: تحقیقات مقدماتی درباره انگیزه انجام این عمل مجرمانه ادامه دارد.

مصطفی حبیبی افزود: پس از اعلام گزارش وقوع یک فقره قتل جوان 19ساله در محدوده خارج از شهر مهاباد در تاریخ سوم مهرماه، متهمان به قتل در اسرع وقت به وسیله ماموران نیروی انتظامی دستگیر شدند و با تشکیل پرونده در بازپرسی مهاباد، تحقیقات درباره علل و انگیزه های این جنایت آغاز شده و ادامه دارد. وی با اشاره به اینکه انگیزه ارتکاب این جنایت هنوز مشخص نیست، افزود: طبق گزارش های اولیه، افراد دستگیرشده از دوستان مقتول بوده اند که او را به طرز فجیعی به قتل رسانده و حتی با جنازه مقتول عکس سلفی هم گرفته اند. حبیبی تاکید کرد: پس از وقوع این قتل، عکس هایی مربوط به آن در فضای مجازی منتشر و موجب نگرانی و تشویش مردم شد که با اقدام به موقع در دستگیری عاملان جنایت آرامش به مردم بازگشت. بنابراین از همه مردم عزیز تقاضا داریم نسبت به منتشرکردن و دست به دست کردن چنین عکس ها و مطالبی که موجب نگرانی یا تشویش اذهان عمومی می شود، خودداری کنند.

واژگونی مینی بوس در محور قزوین

میزان: سرپرست سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور قزوین و مصدوم شدن 18 نفر در این حادثه خبر داد. پیرحسین کولیوند گفت: ساعت 10:49، حادثه واژگونی یک دستگاه مینی بوس به نیرو های اورژانس اطلاع داده شد. وی افزود: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه واقع در محور قدیم قزوین – تاکستان اعزام شدند. سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به آمار مصدومان این حادثه اظهار کرد: از مجموع 18 مصدوم این حادثه 12 مصدوم به بیمارستان شهید رجایی قزوین و شش مصدوم به بیمارستان شفای تاکستان انتقال یافتند.