آرشیو پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۹۷۸
حوادث
۱۳

حادثه ها

اعتراض اولیای دم «بنیتا» نسبت به حکم متهم ردیف دوم پرونده

وکیل مدافع اولیای دم بنیتا از ارائه لایحه اعتراضی نسبت به حکم متهم ردیف دوم این پرونده خبر داد. جعفر کوشا گفت: امروز لایحه اعتراضی مان را نسبت به حکم صادره برای متهم ردیف دوم پرونده به دادگاه ارائه کردیم. وی خاطرنشان کرد: پرونده باید برای بررسی به دیوان عالی کشور ارسال شود. براساس این گزارش، غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران، دوم مهرماه درباره متهم ردیف دوم پرونده بنیتا گفته بود که درخصوص آن دسته از اتهامات که در کیفرخواست دادسرا عنوان شده بود، حکم صادر شده است.

توقیف پژو 405 با 194 کیلوگرم حشیش در نایین

پلیس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف مقدار 194 کیلوگرم حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ به وسیله ماموران انتظامی شهرستان نایین خبر داد. سرهنگ «جهانگیر کریمی» گفت: ماموران انتظامی پاسگاه چوپانان شهرستان نایین هنگام کنترل و نظارت بر تردد خودروهای عبوری از محور «خور-جندق» به یک دستگاه سواری 405 که با سرعت بالایی در حرکت بود، مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی، 194 کیلوگرم حشیش که زیر صندلی های و صندوق جاسازی شده بود، کشف شد. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این خودرو از شرق کشور به مقصد تهران در حرکت بود، بیان کرد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شد. معاون اجتماعی پلیس اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی هرگز اجازه جولان و سرکشی به سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی را نخواهد داد و با آنان برخورد قاطع و قانونی می کند.