آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۴۱
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

یک خواننده: استقبال از 2 نماهنگ درباره قاسم سلیمانی و شهید حججی نشان دهنده علاقه مردم به مدافعان حرم است

خواننده دو نماهنگ درباره قاسم سلیمانی و شهید حججی معتقد است که دانلود بالای این دو اثر در فضای مجازی نشان دهنده علاقه همه مردم به این قهرمانان است.

علیرضا بیرانوند، خواننده دو نماهنگ «مدافع حرم و وطن» با موضوع سرلشکر سلیمانی و «قهرمان قهرمانان» درباره شهید محسن حججی، در گفت وگو با خبرنگار کیهان اظهار داشت: نماهنگ «مدافع حرم و وطن» درباره سرلشکر قاسم سلیمانی، همزمان با روز خبرنگار در مراسمی در مرکز صبا رونمایی شد. این اثر در فضای مجازی با استقبال بسیار گسترده ای مواجه شد، به طوری که در یکی از سایت های اصلی انتشار آهنگ های مجاز، بیش از 50 هزار بار دانلود شد.

وی درباره دومین نماهنگ خود درباره مدافعان حرم هم گفت: بعد از اعلام خبر تشییع قریب الوقوع پیکر محسن حججی، با همکاری مرکز صبا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به تولید نماهنگ «قهرمان قهرمانان» کردیم. با توجه به فرصت اندکی که در اختیار داشتیم، این اثر به صورت واکنش سریع اما در بالاترین کیفیت ممکن ساخته شد. این اثر هم توانست در میان خیل گسترده خواننده ها و حجم زیاد موسیقی هایی که در فضای مجازی منتشر می شود، جایگاه خوبی پیدا کند. به طوری که در یکی از سایت های معتبر موسیقی، در رده بالای دانلود قرار گرفت.

بیرانوند در پایان تصریح کرد: همه شهدا، ازجمله شهید محسن حججی متعلق به همه مردم هستند، هر چند که قشر خاصی از جامعه به این شهدا ارادت بیشتری دارند. استقبال بالا از دو کلیپی که درباره مدافعان حرم تولید کردیم هم مشخص کرد که همه مردم، از هر قشر و جناحی به این قهرمانان علاقه دارند.