آرشیو سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۲
ورزش
۱۸

بشار رسن، بازیکنی که عاشق تیمش است

قید دلارهای عراقی را زدم و به پرسپولیس آمدم

بشار رسن و گفت وگو با یکی از سایت های عراقی. بازیکنی که تابستان و پس از کش و قوس فراوان به ایران آمد تا در پرسپولیس توپ بزند. او کم حاشیه است و کمتر مصاحبه می کند. با این حال در گفت وگو با رسانه های عراقی از این گفته که عاشق پرسپولیس است و به خاطر بازی در این تیم، قید دلارهای عراقی را زده است. او درباره رقم پیشنهادی پرسپولیسی ها و این که چطور شد به ایران آمده، گفته است: من چون به پرسپولیس علاقه داشتم، این تیم را انتخاب کردم. رقم پیشنهادی تیم ایرانی بالا نبود و می توانستم با ماندن در لیگ عراق به مراتب پول بیشتری دریافت کنم، اما چون به دنبال پیشرفت و دیده شدن در لیگ قهرمانان آسیا بودم، پرسپولیس را انتخاب کردم.

رسن که این روزها دارد تلاش می کند، زبان فارسی را هم یاد بگیرد، به شرایط خوب پرسپولیس اشاره می کند و می گوید: در پرسپولیس شرایط خوب است و از حضور در این تیم رضایت دارم. خوشبختانه همه چیز خوب است. الان رفته رفته زبان فارسی هم یاد می گیرم و می توانم با بازیکنان ارتباط بگیرم. پرسپولیس 40 میلیون هوادار دارد و چشم به حمایت آنها داریم.

ادامه حرف های رسن به لیگ قهرمانان و بازی برگشت با الهلال برمی گردد. جایی که آنها باید چهار گل به تیم عربستانی بزنند تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود: شکست سنگینی را متحمل شدیم و هواداران بسیار خشمگین هستند. الهلال از فرصت های خود به خوبی استفاده کرد. کار سختی در دیدار برگشت پیش رو داریم و امیدواریم جبران کنیم.