آرشیو چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۳
ورزش
۱۸

نفت صدرنشین لیگ یک ماند

هفته هشتم لیگ دسته اول در شرایطی برگزار شد که نفت مسجد سلیمان با وجود توقف خانگی برابر ملوان انزلی با 17 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها باقی ماند.

در این چارچوب شاگردان محمود فکری در مسجد سلیمان در حالی که 2 بر صفر از مهمان خود ملوان انزلی عقب بودند در نهایت کار را به تساوی 2 -2 کشاندند تا با 17 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهند. در دیگر دیدارهای حساس بادران تهران که پذیرای تیم خونه به خونه بابل بود برابر شاگردان جواد نکونام با تساوی بدون گل متوقف شد تا با 16 امتیاز در رده دوم باقی بماند. همچنین نساجی مازندران که در هفته های اخیر نتایج درخور توجهی کسب کرده است 2 بر صفر از سد مهمان خود شهرداری تبریز گذشت تا ضمن 16 امتیازی شدن در رده سوم بایستد.

برق جدید شیراز نیز دیروز 16 امتیازی شد تا علاقه مندان به فوتبال فارس را برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران امیدوار کند. این تیم در تبریز یک بر صفر بر ماشین سازی تبریز غلبه کرد. مس کرمان نیز در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته مهمان خود اکسین البرز را یک بر صفر با شکست بدرقه کرد تا با 15 امتیاز در رده پنجم قرار گیرد.

در دیگر دیدارها نیز این نتایج به دست آمد: مس رفسنجان یک راه آهن صفر/ فجرسپاسی شیراز یک گل گهر سیرجان 2/ صبای قم یک شهرداری ماهشهر یک/ ایرانجوان بوشهر2 آلومینیوم اراک2