آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۳
سینما
۱۲

همکاری افلک و کارون در تلویزیون

کیسی افلک بعد از دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد، همکاری خود با فیلمسازان مولف را گسترش می دهد. به همین دلیل، برای آلفونسو کارون، هنرمند مستقل سینما در یک مجموعه تلویزیونی بازی می کند.

نام موقت مجموعه «تلافی» است، اما در زمان پخش این نام تغییر خواهد کرد. اطلاعات زیادی درباره همکاری مشترک تلویزیونی این دو هنرمند در دست نیست و همه چیز در مراحل ابتدایی کار قرار دارد. اما امپایر آنلاین متوجه شده این مجموعه حال و هوایی ترسناک و روانکاوانه دارد. با این حال، هنوز معلوم نیست کاراکتر کیسی افلک در این مجموعه قربانی ماجراست یا این که خودش باعث ترس و وحشت بقیه کاراکترها می شود. از قرار معلوم، این مجموعه تنها در یک فصل تهیه و تولید خواهد شد. کارون رسما گفته آن را تبدیل به یک مجموعه دنباله دار و چند فصلی نخواهد کرد.

این فیلمساز این روزها مشغول نوشتن فیلمنامه اصیل و غیراقتباسی مجموعه خود است. کارگردانی تمام اپیزودهای مجموعه را هم خود او انجام خواهد داد. کارون و افلک، هم اکنون در جست وجوی یک شبکه معتبر تلویزیونی هستند تا پروژه مشترک خود را در آنجا تولید کنند. افلک در کنار بازی در نقش اصلی مجموعه، یکی از تهیه کنندگانش هم هست. نزدیکان بازیگر می گویند این مجموعه در 13 قسمت تولید می شود و او برای بازی در آن هیجان زده است.

کارون گفته است: این روزها در تلویزیون تعداد زیادی مجموعه ترسناک و دلهره آور تولید نمی شود. وجه غالب کارها، اکشن، کمدی، پلیسی و خانوادگی است. امیدوارم کار مشترک من با افلک، راه را برای تولید تعداد بیشتری مجموعه ترسناک باز کند. شبکه های تلویزیونی به دلیل درجه بندی سنی مجموعه ها، معمولا رغبت کمتری برای ساخت و پخش کارهای ترسناک دارند. اما به باور من، بزرگسالان هم حق دارند سهمی از برنامه و مجموعه های تلویزیونی ببرند.