آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۳
سینما
۱۲

کمدی اکشن دیو باتیستا

دیو باتیستا، قهرمان کشتی کج و بدنسازی جهان، با دنبال کردن راه آرنولد شوارتزنگر و دواین جانسن، در یک کمدی اکشن بازی می کند. این فیلم با نام موقت «آشتی کنان» جلوی دوربین می رود.

شرکت فیلمسازی اس تی ایکس، کار تازه باتیستا را با هزینه ای 50 میلیون دلاری تهیه می کند. به این ترتیب، این بازیگر برای اولین بار، در نقش اصلی یک فیلم سینمایی ظاهر می شود. فیلمنامه غیراقتباسی آشتی کنان را جاناتان میسنیر نوشته و بزودی کارگردان آن انتخاب می شود. قرار است فیلم تا اواخر فصل پاییز جلوی دوربین برود تا برای نمایش عمومی در بهار سال 2018 آماده شود.

در داستان این کمدی اکشن، باتیستا در نقش ورزشکاری بی دست و پا بازی می کند که ناخواسته درگیر مسائل مربوط به یک گروه خلافکار می شود. او مجبور می شود برای خلاصی از مشکل خود، با اداره پلیس همکاری و مجرمان را دستگیر کند و تحویل قانون دهد.

نشریه امپایر آنلاین خبر از آن می دهد که ابتدا قرار بود دواین جانسن یا همان راک معروف سینما در این فیلم بازی کند. اما او به تهیه کنندگان فیلم پیشنهاد کرد این نقش را به دوست او باتیستا بدهند. از قرار معلوم، جدول کاری راک آن قدر شلوغ است که او فعلا نمی تواند قرارداد بازی در فیلم تازه ای را امضا و بسرعت جلوی دوربین آن ظاهر شود؛ درحالی که باتیستا امیدوار است با بازی در آشتی کنان بتواند موفقیت کاری همکاران ورزشکار خود آرنولد و راک را به دست بیاورد. او قبل از این در دو قسمت اول و دوم مجموعه اکشن کمیک استریپی «نگهبانان کهکشان» در کنار کریس پرات و زوئی سالدانا بازی کرده و در قسمت های بعدی آن هم به عنوان یکی از سه بازیگر اصلی حضور خواهد داشت. تماشاگران سینما هفته قبل او را در یکی از نقش های مهم اکشن علمی تخیلی «بلیدرانر: 2049» دیدند.