آرشیو شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶، شماره ۲۹۹۷
ورزش
۱۸

برانکو: برتر از استقلال بودیم و بردیم

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس، هم بعد از بازی در کنفرانس خبری و همچنین روز گذشته در حاشیه تمرین تیمش درباره داربی و احوال این روزهایش صحبت کرد.

بهتر از استقلال بودیم

با استحقاق بردیم؛ چون بهتر از حریف بودیم. فرصت های کامل و نیمه کامل را زیاد ایجاد کردیم. حالا بخواهیم به سرعت به بازی برگردیم، شاید اول بازی آنها یک فرصت داشتند. انصاری هم یک فرصت خوب داشت که آفساید بود. باقی صحنه ها ارسال بود و ارسال هایی که واکنش خوبی برابر آنها داشتیم. نمی خواهم درباره فرصت های خوب مان بگویم. فرصت هایی که رسن و امیری داشتند. شانس به افراد شجاع رو می کند. اگر شجاع باشید و برای برد به زمین بروید، شانس هم با شما خواهد بود.

امسال بهتر از پارسال

اگر شما نتایج این فصل تا به امروز را با سال گذشته مقایسه کنید، در همین زمان مشابه امسال خیلی نتایج بهتری گرفتیم. سوپرجام را بردیم، در جام حذفی به مرحله بعدی صعود کردیم و حتی یک امتیاز بیشتر به نسبت سال گذشته کسب کردیم. اکنون 20 امتیاز داریم؛ درحالی که پارسال همین موقع 19 امتیازی بودیم. تعداد گل هایمان سال گذشته 11 و امسال 17 تاست، فقط امسال چند تا گل بیشتر از پارسال دریافت کردیم که طبیعی است چون دفاع مان تغییرات داشته و حتی تفاضل گلمان بهتر است 11+ و سال گذشته 8+ بودیم. نکته مهم تر اینکه امسال داربی را بردیم و پارسال باخت داشتیم.

تا الان قرارداد نبسته ام

شما هرجا که برای کار می روید، طبیعتا با انگیزه حضور خواهید داشت. یک انگیزه پول است، یک بخش دیگرش سطح و اهداف باشگاه و دورنما و انتظاراتی که در آن است. من قبل از هر چیزی حرفه ای هستم. من و خانواده ام از فوتبال زندگی مان را می گذرانیم. همه گزینه ها باز است و می تواند این طرفی و آن طرفی باشد. باز تکرار می کنم این فوتبال است و شغل و کار است تا الان هیچ قراردادی امضا نکرده ام و موقعیتی هم نبوده که بخواهم پای مذاکره بنشینیم و به نتیجه برسیم.