آرشیو شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶، شماره ۲۹۹۷
ورزش
۱۸

شفر: در سطح پرسپولیس بودیم

شفر، سرمربی آلمانی استقلال، در کنفرانس خبری بعد از بازی و همچنین در صحبت های حاشیه تمرین روز گذشته استقلال به اتفاقات داربی اشاره کرد.

یک اشتباه

وقتی شانس برای گل زنی داریم باید خیلی سریع تر و شکیل تر بازی کنیم. صحنه ای که برای پرسپولیس پنالتی شد، مهاجم پرسپولیس با تمام سرعت و قدرت جلو رفت تا توانست پنالتی بگیرد، ما هم یک موقعیت تقریبا در همان پوزیشن داشتیم که فرشید اسماعیلی می توانست شوت بزند یا توپ را به قربانی پاس بدهد که بدشانسی آوردیم و گل نشد. بازیکنان ما باید بیشتر بخواهند و بیشتر تلاش کنند. برای گل زدن، علی قربانی در بازی با نساجی بسیار بیشتر تلاش کرد؛ اما در داربی آن سعی را از او ندیدم. فقط یک صحنه اشتباه کردیم و تمرکزمان را از دست دادیم که باعث شد مهاجم پرسپولیس پنالتی بگیرد. نیمه دوم خیلی بهتر و محکم تر از پرسپولیس بازی کردیم، مهاجمی مثل جابر موقعیت های زیادی برای پاس دادن یا سه موقعیت گل زنی داشت که البته از دست رفت و این مسئله ای نیست. ما خیلی خیلی در سطح بالایی تمرین می کنیم. ما باید 20 درصد بیشتر کار کنیم تا به سطح پرسپولیس برسیم، در بازی پنجشنبه از نظر نوع بازی در یک سطح بودیم. بازیکنان پرسپولیس مدت زیادی است که کنار هم هستند و ما در حال ساخت تیم مان هستیم. من جادوگر نیستم که بخواهم دست روی یک دکمه بگذارم و همه چیز درست شود، ما باید کار کنیم و اشکالات را برطرف کنیم.

اعتراضی به داوری نداشتم!

من به داور اعتراضی ندارم و داور بسیار خوب بود! شاید یک مقدار فاصله داشتید که احساس کردید من اعتراض دارم. داور خوب بود و مسئله ای نداشت. داور چهارم نیز خوب بود و مشکلی نداشتیم. وقتی استادیوم پر از تماشاگر است، مطمئنا کار برای داور راحت نیست و کمی عصبی می شود؛ در داربی ما هفت کارت زرد گرفتیم و پرسپولیس سه اخطار، درحالی که فکر می کنم هر دو تیم به یک اندازه خطا داشتند و از سوی دیگر داور یک کارت زرد بازیکن پرسپولیس را اشتباهی به یکی دیگر داد و باید او را اخراج می کرد؛ اما اشتباه داشته و همه اشتباه می کنند؛ فقط داور اشتباه نمی کند و ما هم اشتباه داریم؛ نمی توانم بگویم داور بد بود یا خیر.