آرشیو سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۶۰
دانش و پژوهش
۷

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان خبر داد: اعزام 8 هزار دانش آموز به یادمان های دفاع مقدس

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان از اعزام 8 هزار دانش آموز به یادمان دفاع مقدس ازطریق اردوهای راهیان نور خبر داد.

اهواز - خبرنگار کیهان: حجت الاسلام هادی زرشناس، در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی افزود: در سال تحصیلی جدید تاکنون 8هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی استان اعزام شده اند که پیش بینی می شود تا پایان اسفند 50هزار دانش آموز در این اردو تحت پوشش قرار گیرند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای ویژه دانش آموزان مناطق کم برخوردار و محروم اظهار داشت: در این طرح، دانش آموزان مناطق کم برخوردار و محروم به صورت کاملا رایگان به مجموعه فرهنگی ورزشی جهان آرا اعزام می شوند و در کلاس های استخر، تیراندازی در سالن، فوتبال و فوتسال شرکت می کنند و در پایان نیز جوایزی به رسم یادبود تقدیم آنها می شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان شعار امسال را «دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» عنوان و تصریح کرد: افتتاح باشگاه سایبری بسیج دانش آموزی، اجرای طرح رهروان شهید فهمیده، ثبت نام لیگ عملی پایا و نیز راه اندازی هیئت عزاداری قاسم بن الحسن علیه السلام از برنامه های گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی به شمار می آید.

زرشناس با اشاره به حساس و مخاطره انگیز بودن فضای مجازی برای نوجوانان گفت: حضور دانش آموزان در فضای مجازی هشداری برای همه ما به شمار می رود، چراکه شاید دانش آموزان برای استفاده از این فضا به بلوغ کافی نرسیده باشند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه همه ارگان های ذیربط به مسئله فضای مجازی که در حال حاضر به سمت فضای حقیقی سوق یافته است، اظهار داشت: امسال 1500 دانش آموز تحت اردوهای یاوران ولایت به مشهد مقدس اعزام که در حاشیه این اردو با آسیب ها و فرصت های فضای مجازی آشنا شدند.