آرشیو سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۶۰
دانش و پژوهش
۷

استاندار: دستگاه های اجرایی کرمانشاه حق شکایت از رسانه ها را ندارند

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه رسانه ها صدای کرمانشاه در مرکز هستند گفت: دستگاه های اجرایی کرمانشاه حق شکایت از رسانه ها را ندارند.

هوشنگ بازوند اظهار داشت: رسانه ها باید صدای رسای کرمانشاه در مرکز کشور باشند و بستری را فراهم کنند تا مطالبات ما در پایتخت شنیده شود.

وی با بیان اینکه مطبوعات و رسانه ها در مسیر توسعه راهگشایی کنند، گفت: رسانه هایی که در هموار کردن مسیر توسعه تلاش می کنند همیشه بیشترین هزینه را متحمل شده اند.

بازوند خطاب به مدیران رسانه های استان خاطرنشان کرد: کمک کنید تا فضای مثبتی در استان ایجاد کنیم و ظرفیت های پرشمار موجود را پررنگ جلوه دهیم زیرا با کمک این مجموعه ظرفیت ها می توان بر چالش ها غلبه کرد.

استاندار کرمانشاه گفت: متاسفانه چالش ها بزرگنمایی می شوند و فرصت های بزرگ، کوچک نمایی می شوند که این رویه اشتباه است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از موانع موجود در مسیر سرمایه گذاری، سخت افزاری نبوده و نرم افزاری هستند افزود: منابع مالی دولت محدود است و بنابراین باید از سرمایه های موجود در جامعه استفاده و موانع بر سر راه جریان سرمایه را حذف کنیم.

بازوند گفت: از نقد رسانه ها استقبال می کنیم و از دستگاه های اجرایی می خواهم در هیچ شرایطی از رسانه ها شکایت نکنند و اگر مواردی هست باید قبل از هرگونه اقدام، موضوع را در شورای اطلاع رسانی استان مطرح کنند.