آرشیو چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۱
سینما
۱۲

نیکی کریمی: «آذر» را در آذر ببینید

‎فیلم سینمایی «آذر» به تهیه کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی محمد حمزه ای، هفته اول آذرماه در گروه سینمایی آزادی اکران می شود.

نیکی کریمی، بازیگر و تهیه کننده فیلم سینمایی آذر گفت: به دلیل این که اسم فیلم آذر است، علاقه مند بودم در آذرماه اکران شود. البته شرایط هم در این تصمیم تاثیرگذار بود.

به گزارش ایسنا، او با بیان این که این فیلم در گروه سینمایی آزادی اکران می شود، ادامه داد: متاسفانه فیلم های کمدی اول سال اکران می شوند و فیلم های دیگر به مشکل می خورند. شرایط هم ما را به جایی رساند که مجبور شدیم آذرماه این فیلم را اکران کنیم، زیرا با توجه به نزدیک شدن جشنواره فیلم فجر، دیگر فرصتی نمانده است. برای آذر فعالیت های تبلیغاتی ویژه ای خواهیم داشت، زیرا برایم مهم است که این فیلم خوب دیده شود.

‎کریمی اظهار کرد: با توجه به مواردی که جامعه به زنان و مردان تحمیل می کند و موجب کلیشه های رفتاری می شود، هر انسان باید بداند کیست و چه می خواهد. برای همین یکی از شعارهای ما در این فیلم این است که «قضاوت نکنیم» و هر شخصی همان طور که هست،خوب است. «آذر یک قول زنانه» شعار دیگر فیلم خواهد بود.

‎کریمی که سابقه زیادی در حوزه بین الملل دارد، درباره حضور بین المللی این فیلم هم گفت: ماه گذشته «آذر» در جشنواره ونکوور کانادا نمایش داده شد که مورد استقبال قرار گرفت. این فیلم که پخش بین الملل آن را فارابی به عهده دارد، در جشنواره های بین المللی دیگری هم حضور خواهد داشت.

این بازیگر سینما ‎درباره نریشن ژاله علو برای تیزر فیلم گفت: دلم می خواست نریشن فیلم را خانمی پیشکسوت بگوید که خصوصیات یک زن محکم و با غرور را داشته باشد. با توجه به این که خانم ژاله علو همیشه برای من نماد زن باوقار و محکمی است، افتخار دادند و این همکاری را با ما داشتند. فکر می کنم انتخاب درستی هم انجام دادم، زیرا با حضورش در این فیلم از او خیلی آموختم و در دو برنامه ای که داشتیم، بسیار همراه بودند.

‎نیکی کریمی درباره همکاری دوباره اش با کارگردان های جوان به عنوان تهیه کننده اظهار کرد: قطعا با کارگردان های جوان همکاری دوباره خواهم داشت، زیرا می دانم آنها پرانرژی و با استعداد هستند.