آرشیو چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۱
فوتبال ایران
۱۱

دولت به فریاد سرخابی ها رسید

سخنگوی دولت از تقبل بدهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط دولت خبر داد.

نوبخت در نشست خبری دیروز خود گفت: تسویه بدهی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ و کارگروهی در این خصوص تعیین شد. ما نخواهیم گذاشت این دو باشگاه در تسویه بدهی دچار مشکل شوند و بر همین اساس دولت تسویه بدهی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را به عهده گرفته است.

همچنین معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: با تدبیر اتخاذ شده و رفع اشکالات مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ خطری سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا را تهدید نمی کند، تمام مشکلات و بدهی به وجود آمده حاصل خطاها و سوءمدیریت های 15 سال اخیر است.

محمدرضا داورزنی افزود: کار بزرگی صورت گرفته است و با حمایت وزیر و نظارت دقیق فدراسیون فوتبال بخصوص همت و تدبیر مدیران عامل باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی ظرف چند هفته اخیر، موضوع مشکلات و بدهی زیاد این باشگاه ها با کمک حامیان مالی حل خواهد شد و دیگر بحثی تحت عنوان محرومیت و از دست دادن سهمیه فوتبال این باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا موضوعیت ندارد.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به جلسات متعدد و پیگیری های مستقیم دکتر سلطانی فر برای حل مشکلات و بدهی های مفصل این تیم ها که از سوءمدیریت سال های گذشته به جا مانده گفت: این خبر خوب را هم اضافه کنم که با تدبیر آقای وزیر، به صورت ریشه ای مشکل بدهی این تیم ها با کمک حامیان مالی حل شده است و طی چند روز آینده مجوز لازم را از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهند گرفت.