آرشیو چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۱
فوتبال ایران
۱۱

جریمه ای دیگر برای پرسپولیسی ها

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا آرای خود را درخصوص بازی تیم های پرسپولیس و الهلال در جریان مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اعلام کرد.

بر این اساس، پرسپولیس به دلیل نقض ماده 4، هزار دلار جریمه شد. جریمه باید در مدت 30 روز از تاریخی که این تصمیم اطلاع داده شده، مطابق با ماده 3/11 قانون انضباطی و اخلاق AFC پرداخت شود. پرسپولیس در صورت نقض و تکرار جریمه بیشتری را متحمل خواهد شد. این جریمه به خاطر تاخیر یک دقیقه و 20 ثانیه ای سرخپوشان در نیمه دوم برای ورود به زمین در نظر گرفته شده است. کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا الهلال عربستان را با همین مبلغ جریمه کرد. باشگاه های الهلال و الاهلی نیز به دلیل عدم حضور بازیکنان برای مصاحبه در مسابقات لیگ قهرمانان جریمه شدند.

اعتراض نمی کنیم، پول می دهیم

باشگاه پرسپولیس صبح روز گذشته با جریمه های نسبتا سنگینی از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد. سرخپوشان در چهار بازی رفت و برگشت مقابل الاهلی و الهلال در لیگ قهرمانان، قانون شکنی کردند و به همین علت جریمه شده اند. در تماس با مدیران باشگاه پرسیدیم که آیا به رای صادره اعتراض خواهید کرد یا نه، که ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس به ما گفت: «فقط 30 روز مهلت برای پرداخت وجود دارد و احتمالا بدون اعتراض، این

16 هزار دلار را پرداخت خواهیم کرد.»