آرشیو سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۸۱
ورزش
۹

مستطیل سبز

لوکاکو تبرئه شد

مهاجم بلژیکی منچستریونایتد از یک خطر بزرگ جست. کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس دیروز برای بررسی اتفاقات بازی منچستریونایتد مقابل برایتون تشکیل جلسه داد و یکی از مهم ترین بازیکنان این فصل مورینیو را تبرئه کرد. اگر ضربه لوکاکو به بازیکن حریف، عمدی تشخیص داده می شد این بازیکن از 3 بازی آینده به ترتیب مقابل واتفورد (خارج از خانه)، آرسنال (خارج از خانه) و اولین دربی شهر منچستر محروم می شد که از این خطر جست.

مونتلا رفت، گتوسو آمد

اتفاقی که احتمالش داده شده بود، سرانجام رخ داد و کاسه صبر مالکان چینی باشگاه میلان از نتایج ضعیف تیم شان در این فصل سرانجام لبریز شد تا سرمربی شان وینچنزو مونتلا را اخراج کنند.

میلان تحت هدایت سرمربی سابق فیورنتینا با وجود سرمایه گذاری هنگفت و تقریبا 300 میلیون یورویی مالکانش در تابستان امسال برای خرید 11 بازیکن جدید، در فصل جاری سری A ضعیف نتیجه گرفت که تساوی بدون گل یکشنبه شب برابر تورینو در سن سیرو هم جزو آنها بود. به این ترتیب مونتلا پس از گذشت 14 هفته از آغاز لیگ در حالی که تیمش با 20 امتیاز (18 امتیاز فاصله با صدر جدول) در رده هفتم قرار دارد، نیمکت روسونری را ترک تا جای خود را به گنارو گتوسو سرمربی جوانان میلان بدهد.

مونتلا: اعتراضی ندارم

وینچنزو مونتلا بعد از اخراج از سرمربیگری میلان گفت: به دلیل اعتماد به نفس پایین، فرصت های بسیاری را از دست می دهیم. هواداران حق دارند در خانه منتظر پیروزی باشند و میلان هر اعتراضی از سوی آنها را می پذیرد. من از عملکرد تیمم در همه بازی های این فصل راضی بودم و حالا هم اعتراضی به این تصمیم باشگاه ندارم.

گواردیولا: همه بازی ها سخت است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی که حالا با 37 امتیاز و 8 امتیاز اختلاف نسبت به اولین تعقیب کننده اش منچستریونایتد در صدر جدول قرار دارد، درباره سختی بازی های لیگ برتر گفت: لیگ برتر، میدان بسیار دشواری است. همه حریفان سختکوش و قدر هستند و همه با واژه تسلیم شدن بیگانه اند. خوشحالم که در چنین لیگی در صدر هستیم. بازیکنانم به شکل شگفت انگیزی رقابت می کنند و میل خوبی برای بردن دارند.