آرشیو سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۸۱
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

اخبار چندخطی

فدراسیون وزنه برداری آمریکا اعلام کرد برای صدور روادید ایران وزارت خارجه و کمیته ملی المپیک این کشور کمک کرده اند و یک روز قبل از شروع رقابت ها اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران روادید خود را در دست خواهند داشت.

تیم ایران با دو طلا، یک نقره و سه برنز بر سکوی دوم لیگ جهانی کاراته وان ژاپن ایستاد.

تیم کاتا جودوی ایران با دو نشان طلا و سه نقره قهرمان قاره کهن شد.

در هفته نهم سری A والیبال ایتالیا تیم ورونا با درخشش جواد معنوی نژاد به ششمین برد خود دست یافت.

اصفهان آمادگی خود را برای میزبانی رقابت جهانی روز جهانی تنیس روی میز اعلام کرد.

مرحله گروهی رقابت های هندبال جام باشگاه های آسیا به پایان رسید و تیم های راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند. نماینده ایران هم در گروه خود چهارم شد و تیم نفت و گاز گچساران برای عنوان هشتم، نهم بازی می کند.

در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کبدی زنان و مردان آسیا، تیم های ملی ایران به مصاف کره جنوبی و پاکستان رفتند و با قبول شکست مقابل حریفان خود به مقام سومی مشترک رسیدند.

در ادامه مسابقه های تنیس روی میز آزاد جهانی رده های سنی پرتغال، محمدامین صمدی نونهال 11 ساله ایرانی مدال طلای ارزشمند نونهالان هوپس را با شایستگی برای کشورمان به ارمغان آورد.

در پایان مسابقات شطرنج قهرمانی جوانان جهان سارا خادم الشریعه بیستم، آرین غلامی بیست و هشتم و محدثه علیجان زاده پنجاه و سوم شدند.

محمدجعفر مرادی نماینده دوی ماراتن ایران در رقابت های قهرمانی آسیا دوازدهم شد.

به گفته دکتر غلامرضا نوروزی، دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، شهاب جدیدالاسلامی به دلیل استفاده از مواد نیروزا به مدت چهار سال محروم شد.

تیم ملی تکواندو برای حضور در فینال گرندپری 2017 فردا با چهار ورزشکار راهی «آبیجان» ساحل عاج می شوند.