آرشیو سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۸۱
فوتبال ایران
۱۱

خواندنی های فوتبال

تقدیر مردمی از عابدزاده

مردم قدرشناس کشورمان با حضور در پمپ بنزین خیابان مفتح، هدایای نقدی و غیرنقدی شان را تقدیم احمدرضا عابدزاده دروازه بان و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان کردند تا به دست زلزله زدگان استان کرمانشاه برسد.

به این خاطر که عابدزاده نیز مانند علی دایی و چند چهره مطرح ورزشی کشورمان احساس مسئولیت کرده و برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم آستین ها را بالا زده بود، هر کسی به محل تعیین شده توسط عابدزاده مقابل پمپ بنزین خیابان مفتح می رسید، به تمجید از رفتار پسندیده و جوانمردانه این اسطوره فوتبال کشورمان می پرداخت. عابدزاده نیز به همه آنها می گفت: «به جای تشکر از من، به مردم زلزله زده در این سرما کمک کنید.»

به کریمی گفتند صحبت نکند

محسن کریمی بتازگی اقدام به تکذیب مصاحبه اش با یکی از رسانه های کشور کرد. این بازیکن که در ابتدای فصل به خاطر انجام عمل جراحی روی کتف آسیب دیده خود از فهرست علیرضا منصوریان خط خورده بود، حالا امیدوار است بتواند با طی کردن دوران بدنسازی کامل به جمع آبی پوشان برگردد. البته به این بازیکن گفته شده تا زمانی که تکلیفش برای بازگشت به استقلال روشن نشده، حق ندارد مصاحبه ای انجام داده و در مورد استقلال و شرایط پیرامون آن اظهارنظر کند. به همین علت کریمی مصاحبه ای را که انجام داده بود، تکذیب و اعلام کرده دیگر قصد انجام مصاحبه جدید را ندارد.

بلیت شهباززاده سوخت

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال درست یک روز قبل از بازی با گسترش فولاد از بها دادن بیشتر به سجاد شهباززاده مهاجم باتجربه تیمش خبر داده بود اما در روز بازی با گسترش، به 4 مهاجم خود یعنی جابر انصاری، فرشید اسماعیلی، حسن بیت سعید و علی قربانی بازی داد ولی حتی یک دقیقه هم شهباززاده را به بازی نگرفت. به نظر می رسد با توجه به عملکرد نسبتا ضعیف و نمره فنی پایینی که سجاد در روز بازی با سیاه جامگان از هفته دوازدهم دریافت کرده بود، او از لیست بازیکنان مورد علاقه شفر خط خورده اما باید جواب این معما را در آینده پیدا کرد.