آرشیو یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۸۸
ورزشی
۹

چهار ایرانی درجمع تکواندوکاران برتر المپیکی

فدراسیون جهانی تکواندو جدیدترین رنکینگ المپیکی های تکواندو را اعلام کرد که طی آن فرزان عاشورزاده، آرمین هادی پور، ابوالفضل یعقوبی و سجاد مردانی همچنان در میان 10 تکواندوکار برتر المپیکی قرار دارند.

سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رده بندی جهانی تکواندوکاران در ماه دسامبر را اعلام کرد که امتیازات این رنکینگ تا پایان مسابقات ماه نوامبر 2017 لحاظ شده است.درآخرین رده بندی فدراسیون جهانی، در وزن اول المپیکی فرزان عاشورزاده با 323/09 امتیاز در رده سوم قرار دارد و آرمین هادی پور نیز با 267/50 امتیاز جایگاه ششمی خود را حفظ کرد.

ابوالفضل یعقوبی تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان نیز با کسب مدال نقره مسابقات کسب سهمیه گرنداسلم 6 امتیاز دیگر به رنکینگ خود افزود و با 203/63 امتیاز در رده هشتم ایستاد. سجاد مردانی نماینده وزن چهارم المپیکی کشورمان نیز با 336/95 امتیاز همچنان رده چهارم را در اختیار دارد.

در گروه زنان ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم با کسب مدال برنز مسابقات کسب سهمیه گرنداسلم و 3 پله صعود در رده 44 قرار دارد، کیمیا علیزاده که پس از مسابقات قهرمانی جهان به دلیل آسیب دیدگی در هیچ رویدادی حضور نداشته است در رده 41 وزن 67- کیلوگرم المپیکی قرار دارد.

در سنگین وزن زنان نیز اکرم خدابنده رده 30 را به نام خود ثبت کرد و زهرا پوراسماعیل رده 34 جدول رنکینگ را به خود اختصاص داده است.