آرشیو یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۸۸
ورزشی
۹

افتخاری: مشکلی با شفر ندارم، رحمتی جزو خروجی های باشگاه نیست

مدیرعامل استقلال می گوید مشکلی میان او و شفر وجود ندارد.

سیدرضا افتخاری دیروز درپاسخ به این سوال که گفته می شود شفر اعتراضاتی به او داشته است گفت: خود شفر صحبت می کند و تکذیب می کند. این حرف ها را در می آورند تا یک بازاری برایشان ایجاد شود. مشکل خاصی وجود ندارد.افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا درست است که او با شفر دیدار نکرده است، گفت: من سه روز پیش با ایشان جلسه ای در هتل المپیک داشتم. کارها را هماهنگ کردیم. ما یک سری بازیکن سرباز و دانشجو داشتیم و نشد مجوز خروجشان را بگیریم. اردوی تیم هم در ایران برگزار می شود.او درباره پرداختی های تیمش اظهار کرد: ما قرار است 20 درصد بدهیم تا پرداختی ها 50 درصد بشود. پول شفر را هم دو، سه روز دیگر می دهیم.

وی همچنین درباره به میدان رفتن در زمین بی طرف مقابل رقیبان عربستانی اظهار کرد: سال گذشته از بازی در زمین سوم بسیار ضرر کردیم. ما اجازه نمی دهیم تا حق و حقوق مان پایمال شود. الان هم گفتیم فدراسیون تمام تلاشش را بکند و از AFC بخواهد تا آنها قوانین را رعایت کنند. اگر AFC زیر بار نرود، آن زمان می نشینیم و تصمیم جدیدی می گیریم. افتخاری درباره میزان امیدواری اش نسبت به نتیجه رسیدن مذاکرات با AFC گفت: امیدواری ما کم نیست ولی باید روی این موضوع کار شود. نمی شود که دست روی دست بگذاریم تا آنها تصمیم بگیرند و سپس ما شکایت کنیم. اگر آنها تحت فشار قرار گیرند، از این موضع خود کوتاه می آیند. او درباره فهرست خروجی استقلال گفت: اسامی که تا به حال منتشر شده قطعی نیست.ضمن اینکه تمام تلاش ما این است که از ایران بازیکن بگیریم. اگر پیدا نکردیم به دلیل اینکه باید راهی لیگ قهرمانان آسیا شویم نمی توانیم با بازیکن ضعیف به این مسابقه ها برویم. چند بازیکن خارجی مورد نظر ما است منتهی جاماییکایی نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا شفر قصد داشته تا برای جذب بازیکن به دوبی برود؟ اظهار کرد: این طور که نمی شود شفر خودش با بازیکن مذاکره کند او باید بازیکن را به ما معرفی کند و سپس باشگاه با او توافق کند. ما بلدیم چه کار کنیم.افتخاری درباره پیوستن رحمتی به سپاهان گفت: او جزو فهرست خروجی ما نیست. فهرست خروجی را فردا (امروز) اعلام می کنند.