آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۹۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

تلنگر «محکومین» به مخاطب

کارگردان سریال «محکومین» با اشاره به داستان این سریال که از مجازات های جایگزین سخن می گوید، اظهار امیدواری کرد این مجموعه برای مردم تلنگر خوبی باشد.

سیدجمال سیدحاتمی که این روزها سریال محکومین را برای پخش از شبکه یک کارگردانی می کند، درباره فضای این مجموعه به مهر گفت: قصه های ما بسیار به روز هستند و سعی کردیم تولید را صرفا به یک لوکیشن خاص و آپارتمانی محدود نکنیم، بلکه به فضای واقعی اجتماع برویم.

وی ادامه داد: در همه اپیزودهای سریال یک مساله و دغدغه اجتماعی مطرح می شود و این بهانه خوبی است که بخواهیم با مردم حرف بزنیم و مشکلات را بیان کنیم. خود من هم در کارهایم وارد این فضاهای اجتماعی می شوم و به همین دلیل به ساخت این سریال علاقه مند بودم.

سیدحاتمی درباره این که محدودیتی در این سوژه ها و قصه ها داشته اند یا خیر، اظهار کرد: ما از همان ابتدا می دانستیم چه خط قرمزهایی وجود دارد که نباید از آنها عبور کنیم و از همان زمانی که نگارش فیلمنامه شروع شد حواسمان به این نکته بود؛ مخصوصا که ما سعی کردیم بیشتر روی شخصیت ها و کاراکترها کار کنیم و محکومیت های جایگزین بهانه ای شد تا بیشتر به مشکلات روحی و روانی مردم بپردازیم و خیلی وارد مباحثی نشدیم که درگیر محدودیت ها شویم.