آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۹۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

«دره سبز» در رادیو نمایش

امروز ساعت 13 و 30 دقیقه شنونده نمایش جدید رادیویی «دره سبز» به کارگردانی آشا محرابی از رادیو نمایش باشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش رادیویی را مریم تاجیک نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: مهتاب به همراه کارفرمایش به منطقه بکری می روند تا از هتل های توریستی منطقه عکس بگیرند، مهتاب آنجا با یکی از آشنایان روبه رو می شود و...

در این نمایش رادیویی، هنرمندانی چون شمسی صادقی، کرامت رودساز، محمد آقامحمدی، رویا فلاحی، رضا عمرانی، مهرخ افضلی، مرضیه صدرایی، فریبا طاهری و... به ایفای نقش پرداخته اند.

شبکه 2 «فاز» می گیرد

«فاز» عنوان تازه ترین برنامه تلویزیونی ویژه نوجوانان در قالب مستند مسابقه است که طی ماه های اخیر برای پخش از شبکه دو سیما آماده شده و قرار است در زمستان96 روی آنتن برود.

به گزارش روابط عمومی مرکز اوج کودک و نوجوان، در جریان مسابقه تلویزیونی «فاز» 28 نوجوان دختر و پسر در گروه های مجزا طی 7 فاز در مراحل جذاب و دیدنی برای حل مسائل اجتماعی پیرامون خود به رقابت می پردازند. آنها در این مسیر باید از استعداد، خلاقیت و مهارت کارگروهی خود کمک گرفته و حمایت مادی و معنوی دیگران را نیز به سمت ایده و فعالیت خود جلب کنند.

در پایان این مسابقه برگزیدگان، نشان «فرزند ایران زمین» را از آن خود و جایزه صد میلیون تومانی این مسابقه را در قالب حمایت برای اجرای طرح برگزیده دریافت می کنند.

«اربعین» مجتهدی روی میز تدوین

مستند «اربعین» که روایتی از حال و هوای اربعین حسینی است، در دو قسمت 40 دقیقه ای به سفارش مرکز بسیج صدا و سیما توسط حمید مجتهدی از کارگردانان صاحب نام سینمای مستند در حال تولید است.

به گزارش روابط عمومی بسیج صدا و سیما، این مستند تصاویر بکر هوایی و غیرهوایی دیده نشده از راهپیمایی اربعین و جمعیت، تصاویر داخل حرم امام حسین(ع) و داخل ضریح، شهر کربلا، سوژه های پیاده روی و تصویر آهسته و جالب از افرادی که در حال راه رفتن هستند را در خود گنجانده است.