آرشیو یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۸
حوادث
۱۸

سایه به سایه در تعقیب عاملان قتل دو مرد گلستانی

حسین خانی

گروه حوادث: / کارآگاهان جنایی استان گلستان تحقیقات برای کشف راز قتل دو مرد جوان در شهرستان های رامیان و آزاد شهر را آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، در این دو جنایت یکی از قربانیان با ضربات چاقو و دیگری با شلیک گلوله به قتل رسیده بودند. در نخستین جنایت که عصر روز چهارشنبه 22آذر اتفاق افتاد، چند مرد روستایی هنگام عبور از جنگل متوجه پیکر بی جان مرد جوانی شدند که در میان درختان بلوط بر زمین افتاده بودند. با گزارش این جنایت به پلیس ماموران به محل اعزام شدند. بررسی های مقدماتی نشان می داد مقتول با ضربات چاقو از پا درآمده بود. به این ترتیب با دستور بازپرس، جسد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و پزشکان قانونی پس از معاینه جسد اعلام کردند مقتول در جریان درگیری کشته شده است.پلیس احتمال می دهد این مرد 32 ساله که ساکن روستای «گلند رامیان» استان گلستان است برای جمع آوری بلوط به داخل جنگل رفته که از سوی فرد یا افرادی مورد حمله قرار گرفته است.هنوز علت وقوع این جنایت روشن نیست اما پلیس در این باره به دو نفر مظنون شده و بازجویی از آنها آغاز شده است.اما جنایت دوم در شهرستان «آزادشهر» گلستان رخ داد که در آن جوان 30 ساله ای با شلیک گلوله سلاح شکاری کشته شده بود.این مرد جوان که در جاده روستای «خاندوز» مورد سوءقصد قرار گرفته بود بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت اما با وجود تلاش های تیم پزشکی بر اثر شدت خونریزی جان خود را از دست داد.

دکتر گلزاری رئیس شبکه بهداشت و درمان آزادشهر در این باره گفت: جوان مقتول به علت اصابت گلوله جوان 20 ساله ای به گلویش کشته شده است که تلاش برای دستگیری قاتل فراری ادامه دارد.