آرشیو یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۸
حوادث
۱۸

اخبار

پایان فرار 4 ساله جنایتکار

گروه حوادث/ مردی که به خاطر اختلاف های مالی مرتکب جنایت شده بود، پس از 4 سال زندگی پنهانی دستگیر شد.سرهنگ رضا زینلی، فرمانده انتظامی شهرستان سراوان-استان سیستان و بلوچستان- گفت: رسیدگی به این پرونده از سال 92 و با گزارش قتل مرد میانسالی در شهر زاهدان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان پس از تحقیقات پلیسی و جنایی و اقدامات فنی دریافتند قاتل متواری شده است. در ادامه بررسی ها، با اطلاع از ورود قاتل به کشور، تیم تحقیق موفق شد محل اختفای قاتل را در حاشیه شهر سراوان شناسایی کند و در یک عملیات غافلگیرانه او دستگیر شد. وی افزود: ماموران در بازرسی از خانه این مجرم یک قبضه اسلحه گرینوف، یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات کشف کردند. متهم در بازجویی ها علت قتل را اختلاف مالی اعلام کرد.

تصادف مرگبار پراید با شتر

گروه حوادث/ تصادف پراید با شتر سرگردانی در جاده نیکشهر به ساربوک یک تن از سرنشینان را به کام مرگ برد و دو مجروح بر جای گذاشت.مجروحان به بیمارستان نیکشهر انتقال یافتند و تحت درمان قرار گرفتند.تصادف خودروهای سواری با شترها در جاده های سیستان و بلوچستان تاکنون بارها رخ داده که چندین نفر نیز جان خود را از دست داده یا مجروح شده اند.

سرباز وظیفه قربانی یک عکس

گروه حوادث/ سرباز وظیفه نیروی دریایی خرمشهر در حال عکاسی در منطقه گردشگری «علی کله» دزفول به داخل رودخانه افتاد و غرق شد.

عبدالحسین معظم فر، مدیرعامل آتش نشانی دزفول گفت: این سرباز 19 ساله که برای تفریح به منطقه «علی کله» دزفول رفته بود عصر جمعه هنگام گرفتن عکس یادگاری در رودخانه سقوط کرد و ناپدید شد. سرباز گمشده ساکن اهواز بود و برای اردو به همراه جمعی از یگان نظامی نیروی دریایی خرمشهر به این منطقه تفریحی رفته بودند. تلاش برای یافتن پیکر این سرباز هنوز نتیجه ای نداده است.