آرشیو پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶، شماره ۳۹۸۱
ورزش
۱۵

کشتی

تبریک فدراسیون های کشتی امریکا، روسیه و مراکش به خادم

رییس فدراسیون کشتی روسیه، مدیر اجرایی فدراسیون کشتی امریکا و فواد مسکوت، رییس شورای کشتی آفریقا در پیام های جداگانه ای انتخاب مجدد رسول خادم به عنوان رییس فدراسیون کشتی را تبریک گفتند. پیام تبریک میخایل مامیاشویلی، رییس فدراسیون کشتی روسیه و نایب رییس اتحادیه جهانی کشتی، به شرح زیر است: فدراسیون کشتی روسیه مفتخر است که انتخاب مجدد شما به عنوان رییس فدراسیون کشتی ایران را تبریک بگوید. ما خواستار ارتباط خوبی با فدراسیون کشتی ایران هستیم و می خواهیم موفقیت های زیادی در کنار هم برای کشتی داشته باشیم. امیدواریم که با تقویت روابط قوی بین فدراسیون ما و شما، بتوانیم کشتی در جهان را توسعه دهیم. همچنین متن پیام ریچ بندر، مدیر اجرایی فدراسیون کشتی امریکا خطاب به رسول خادم به شرح زیر است:

اخبار مربوط به انتخاب دوباره شما را شنیدم: تبریک می گوییم! کشور شما بسیار خوش شانس است که یک مرد با چنین شخصیتی بزرگ که تمایل، بینش و تعهد به کشتی دارد برای ریاست فدراسیون کشتی انتخاب شد و این خصوصیات منجر به ادامه و رسیدن به موفقیت در کشتی ایران می شود. ما منتظر هستیم تا رابطه کاری خود را با شما و فدراسیون ایران بیشتر تقویت کنیم. شما و خانوادتان سلامت باشید.

دعوت طلایی از 31 آزادکار به اردوی تیم ملی

اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روزهای دوم تا 14 دی ماه در خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود. اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است: رضا اطری - ایمان صادقی- مسعود اسماعیل پور- بهنام احسان پور - سیداحمد محمدی - حسین الیاسی - فرزاد عموزاد- امید حسن تبار- احمد بذری - حسن یزدانی - کامران قاسم پور- محمدجواد ابراهیمی - عزت الله اکبری - مجتبی گلیج و کمیل قاسمی از مازندران. عرفان آیینی - حسن رحیمی - یونس امامی - پیمان

بیابانی - مصطفی حسین خانی - حمیدرضا زرین پیکر

- حسین شهبازی و امین طاهری از تهران. بهمن تیموری - یدالله محبی - ارشک محبی از کرمانشاه. نادر حاج آقانیا از کرمان. میثم نصیری از زنجان. محمد متقی نیا از خراسان رضوی. علیرضا کریمی از البرز. دانیال شریعتی از همدان. سرمربی: محمد طلایی، مربیان: یک مربی به معرفی هیات های کشتی استان های مازندران، تهران، کرمانشاه، سرپرست: علی بیات.