آرشیو دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶، شماره ۳۰۴۳
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•تنها صحبت و زمزمه مسئولان از گران ترکردن قیمت بنزین، همه چیز را گران تر کرده است، چه برسد به اینکه واقعا بخواهند قیمت بنزین را از این که در حال حاضر است؛ یعنی لیتری هزار تومان که خیلی ها توانایی پرداخت همین مبلغ زیاد را هم ندارند، گران تر کنند. با توجه به اوضاع بد اقتصادی و اجتماعی مردم و کشور باید به فکر عاقبت و آینده و تبعات بعدی و پیامدهای این تصمیم گیری ها باشند و کسری بودجه کشور را از این طریق و طرق دیگر مانند چندبرابرکردن عوارض خروج از کشور و تشدید سرسام آور و عجیب جرائم راهنمایی و رانندگی و...، از جیب خالی مردم تامین نکنند.

محمود بلیغیان از اصفهان

•اگر صداوسیما اخبار روز و رویدادهای کشور را به طور صحیح، درست و کامل و آن طور که بوده است و اتفاق افتاده، منعکس کند، مردم سراغ اخبار رادیو ها و تلویزیون های بیگانه یا فارسی زبان ماهواره ها نمی روند یا کمتر می روند. مثلا همین گردهمایی های آرام و راهپیمایی های اخیری را که در گوشه و کنار و خود تهران بزرگ و دیگر شهرهای کشور برای حقوق و بازنشستگی و بی کاری از سوی سپرده گذاران بانک ها و موسسات مالی انجام شده است، مردم باید در فضای آلوده مجازی ببینند یا در کانال های تلویزیون های بعضا متخاصم با کشور و دولت ما مشاهده کنند یا بشنوند؟!

•مشکل خط یک مترو: خط یک مترو تجریش کهریزک ساعت 18 به بعد با ازدحام مسافران مواجه است و مسافران ایستگاه های میدان شهدای هفتم تیر قادر به سوارشدن نیستند. لطفا مسئولان مترو چاره ای بیندیشند.

قاسمی از تهران

•درخواست یکی از دانش آموزان ابتدایی پردیس از وزیر آموزش وپرورش: دبستان دخترانه علامه طباطبایی واقع در فاز 2 پردیس چرا معلم بهداشت ندارد؟ سال های گذشته که در تهران بودیم، معلم بهداشت داشتیم؛ اما امسال که برای رهایی از آلودگی هوا و ترافیک به پردیس آمده ایم، در دبستان یادشده از معلم بهداشت خبری نیست! از وزیر محترم آموزش وپرورش تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم.

یکی از دانش آموزان