آرشیو شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۱
شهرستان ها
۷

اصفهان بعد از تهران بیشترین بیمه شدگان سلامت را دارد

اصفهان- خبرنگار کیهان: مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان پس از تهران بیشترین بیمه شدگان سلامت را دارد و بالاترین مراکز طرف قرارداد را این استان دارد اعلام کرد: سال گذشته حدود 58 میلیارد تومان اعتبار صرف تعهدات بیمه ای ما شده است که امسال این رقم تا سه برابر افزایش به 63 میلیارد تومان می رسد.

وی تصریح کرد: در گذشته تعهدات بیمه ای ما در 21 مرکز به داوطلبان ارائه می شد که با ایجاد دفاتر پیشخوان ارائه خدمات به 103 مرکز رسیده است.

حسین بانک با بیان اینکه در استان اصفهان تاکنون یک میلیون و 600 هزار نفر از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند گفت: از این تعداد 670 هزار نفر بیمه روستایی هستند.

بانک در ادامه از استفاده 115 هزار نفری کارکنان دولت در استان از خدمات بیمه سلامت خبر داد و افزود: تاکنون برای تامین خدمات درمانی برای بیمه شدگان سلامت در اصفهان با چهار هزار و 860 موسسه قرارداد امضاء کرده ایم.

وی با اعلام اینکه در استان چهار هزار بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت رایگان بهره می گیرند به اهداف بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: حمایت از پزشکان متخصص مناطق محروم، مقیم شدن پزشکان در بیمارستان، ترویج زایمان طبیعی به جای سزارین، کاهش میزان بستری در بیمارستان های دولتی، ارتقای کیفیت خدمات ویزیت، ارتقای کیفیت هتلینگ مراکز درمانی و حفاظت مالی از بیماران خاص از اهدافی بوده که تا به امروز عملی شده است.