آرشیو پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۴۰۱۱
ورزش
۱۵
تیروکمان

مدال دار تیروکمان ایران کمانش را فروخت!

منبع: ایسنا

یاسر عمویی، دارنده مدال نقره دانشجویان جهان حالا چند ماهی است که از تیراندازی فاصله گرفته. او به ایسنا گفته که از تیم ملی تیر و کمان خداحافظی کرده و دیگر نمی خواهد برگردد: «به خاطر عدم حمایت از سوی فدراسیون تیروکمان و مسوولان تاکستان، کمانم را فروختم که دیگر به تیم ملی بازنگردم.»

او مشکلات پیش روی تیراندازان را اینگونه بیان می کند: «واقعا زمانی که به کمانداران تیم ملی رسیدگی لازم نمی شود و مجبورم هر دفعه مبلغ 3میلیون تومان از جیبم هزینه کنم تا تیر بخرم یا کمانم را با هزینه شخصی تهیه کنم، حضور در تیم ملی چه سودی برای من می تواند داشته باشد. نزدیک یک سال است که هیچ حقوقی از تیم ملی دریافت نمی کنم و مجبورم تمام هزینه ها را خودم پرداخت کنم. این شرایط برای افرادی همانند من که تازه ازدواج کرده اند، سخت است و بعضی وقت ها در تامین زندگی شخصی خود می مانم.»

او خاطرات تلخی هم از دوران مصدومیتش دارد: «متاسفانه زمانی که از ناحیه کمر در تمرینات تیم ملی آسیب دیدم، فدراسیون هیچ همکاری برای بهبود آسیب دیدگی من نداشت و هزینه های درمانم را خود پرداخت کردم. حتی وقتی به فدراسیون گفتم به خاطر آسیب دیدگی کمرم قادر به شرکت در امتحانات عملی دانشگاه نیستم و نامه ای به من بدهند تا دانشگاه همکاری لازم را در این زمینه با من داشته باشد، از دادن نامه امتناع کردند و گفتند چون این مساله را صورت جلسه نکردی از دادن نامه معذوریم.»