آرشیو سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۳
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

پورشیب: این طلا لذت دیگری داشت

ذبیح ا... پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته و یکی از دو مرد طلایی ایران در رقابت های پاریس پس از اتمام این مسابقات گفت: در سه دوره گذشته حضورم در کاراته وان پاریس موفق به کسب یک طلا، نقره و برنز شده بودم، اما این چهارمین مدالم ارزش و لذت دیگری داشت. خدا را شکر توانستم در چهارمین حضور پیاپی در مسابقات پاریس یک مدال طلای خوشرنگ دیگر کسب کنم.

پورشیب که با تسنیم صحبت می کرد در خصوص نتایج تیم ملی در کاراته وان پاریس اظهار کرد: نتایج تیم ملی کاراته در پاریس، پتانسیل بالای کاراته ایران را نشان داد. بچه های تیم ملی ثابت کردند همیشه انگیزه دارند و کادرفنی نیز واقعا در این مدت زحمات زیادی را متحمل شد. امیدوارم کاراته ایران این روند خوب را سال های سال به خصوص در سال های منتهی به المپیک توکیو ادامه دهد. برای ما بسیار مهم بود در پاریس و در حضور بهترین های دنیا استارت خوبی برای سال 2018 داشته باشیم.

وی در پایان گفت: در مجموع امسال سال خوبی برای من بود و توانستم در مسابقات معتبر ورلد گیمز و قهرمانی آسیا قهرمان شوم. در سال جدید میلادی نیز مسابقات پاریس برای من بسیار مهم بود و عملکردم نیز به گونه ای بود که به قول استاد رهنما انگار تولدی دوباره در کاراته داشتم.